220 نفر از دانش آموزان شهرستان جم از مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب کشور دیدن می کنند.
کد خبر: ۸۵۸۱۹۸۵
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از جم، فرمانده سپاه جم صبح امروزدر جلسه هماهنگی راهیان نور دانش آموزی گفت: انتقال مفاهیم دوران جنگ و فرهنگ به ویژه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در زمان کنونی امری بسیار واجب و مهمی است.
سروان عبدالرضا ریزی با اشاره به اهمیت حضور دانش‌آموزان در مناطق جنگی و عملیاتی دفاع مقدس اظهارکرد: جوانان ایران اسلامی پس از یک انقلاب بزرگ در سال 57 حماسه‌ای عظیم در هشت سال جنگ تحمیلی خلق کردند که حضور در مناطق عملیاتی این دوران و لمس خاک مقدس این مناطق زیارتی ارزشمند محسوب می‌شود.
ریزی تصریح کرد: حضور مردم و به خصوص قشر جوان و دانش‌آموز در مناطق عملیاتی و مشاهده وضعیت این مناطق پس از گذشت چندین سال از جنگ تحمیلی می‌تواند جرقه‌ای در اذهان عمومی باشد که جوانان ایران اسلامی تا چه اندازه پیرو ولایت فقیه و همراه نظام هستند.
مدیریت آموزش و پرورش جم نیز  به اهمیت اردوهای راهیان نور در آشنایی با دستاوردها و رشادت‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور سبب می‌شود تا دانش‌آموزان از نزدیک با آثار به جای مانده از دوران دفاع مقدس آشنا شده و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام را مشاهده کنند.
سید علیرضا سجادی زاده افزود: وانان و رزمندگان کشورمان با روحیه شهادت‌طلبی و با حمایت بنیانگذار انقلاب اسلامی و با اتکا به لطف الهی و همبستگی و وحدت در میان خودشان به اهداف بلندشان دست یافتند.
شایان ذکر است که دانش آموزان صبح فردا به مدت سه روز به مناطق جنوب کشور اعزام و از یادمان های شلمچه، هویزه، اروند کنار و ... دیدن می کنند.
انتهای خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها