جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی اردكان برگزار شد

جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی شهرستان اردکان درخصوص اجرای برنامه «نهضت ما زنده ایم در مدارس متوسطه» و «آموزش فرماندهان واحد امیدان» و «آموزش جانشین واحد پویندگان» برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۱۹۷۷
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان: جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی شهرستان اردکان درخصوص اجرای برنامه «نهضت ما زنده ایم در مدارس متوسطه» و «آموزش فرماندهان واحد امیدان» و «آموزش جانشین واحد پویندگان» برگزار شد .

در اين جلسه كه در محل اداره آموزش و پرورش اردكان برگزار شد مسئولين آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت بسیج در مورد تاريخ، پشتيباني و برنامه ريزي برای اجرای برنامه های «نهضت ما زنده ایم در مدارس متوسطه» و « آموزش فرماندهان واحد امیدان» و «آموزش جانشین واحد پویندگان»، بحث و تصمیم گیری نمودند.

در این جلسه مقرر شد برنامه «نهضت ما زنده ایم» که طبق دستورالعمل قرار است برای دانش آموزان خواهر مدارس متوسطه دوره اول و دوم متوسطه برگزار شود در شهرستان اردکان با حضور امام جمعه محترم و مسئولین در محل هنرستان حسن پور اجرا گردد.

گفتنی است قرار است این برنامه با هدف ترویج و توسعه عمومی فرهنگ اصیل حجاب و عفاف، زنده نگه داشتن و حفظ ارزش های انقلابی و ایرانی و آشنایی دانش آموزان دختر دوره اول و دوم متوسطه با زندگی و وصایای شهداء و به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

موضوع دیگری که در این جلسه مطرح گردید بحث دوره آموزشی فرماندهان واحدهای امیدان و همچنین آموزش جانشین واحدهای پویندگان بود که فتاحي فرمانده حوزه بسيج دانش آموزي اردکان ضمن قدردانی از همکاری و هماهنگی اداره آموزش و پروش در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس با بسیج دانش آموزی، خواستار همکاری و مساعدت اداره، در اجرای این دو برنامه و برای تحقق اهداف دستورالعمل مربوطه شد.

در این جلسه مقرر گردید تا مدارس ضمن شناسایی فرهنگیان و دانش آموزان داوطلب جهت شرکت در دوره آموزشی فرماندهان واحد امیدان و آموزش جانشین واحد پویندگان اقدامات لازم را انجام دهند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار