امام جمعه هرات؛

مذاکره با آمریکا نه تنها منفعت ندارد بلکه ضرر هم دارد

امام جمعه هرات گفت: مذاکره با آمریکا نه تنها منفعت ندارد بلکه ضرر هم دارد و اگر مذاکره ای در مسئله هسته ای صورت گرفته بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب یک مصلحت بوده است.
کد خبر: ۸۵۸۱۹۷۱
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرات: حجت الاسلام و المسلمین محمد علی جعفری در خطبه های نماز جمعه هرات این هفته اظهار داشت: دشمن در رسانه های جمعی در مورد قصاص تبلیغ می کند و از حقوق بشر دم می زند و زمانی که ایران چند تن از اشرار را اعدام کردند ما را متهم می کنند که حقوق بشر را رعایت نمی کنید.

جعفری با اشاره به راه امام حسین(ع) که راه مبارزه با ظلم ستیزی بوده است خاطر نشان کرد: باید راه امام حسین را زنده نگه داریم.

وی افزود: انبیاء الهی راه و روش و خط فکریشان مبارزه با ظلم ستیزی، دفاع از حق و علیه ظالم جنگیدن بوده است.

خطیب نماز جمعه هرات اظهار داشت: در زندگی دنیا تحمل ظلم و ظالم ننگ می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری گفت: هدف دشمن در مذاکرات کوتاه آمدن است که ما باید در این مسیر پوینده راه امام حسین(ع) باشیم.

وی با تاکید به تقوا، پرهیزگاری و مخالفت با هوای نفس نمازگزاران را به مشارکت در امور خیر از جمله احداث حسینیه، حوزه علمیه و مراکز مذهبی توصیه کرد.

جعفری با اشاره به اینکه هوای نفس و خواهش های دین دشمن انسان می باشد تصریح کرد: دشمن در کمین است و خداوند این مهم را در قرآن بارها و بارها متذکر شده است.

وی با نزدیک شدن به روز اولیاء و مربیان افزود: این دو قشر باید ارتباطشان را با یکدیگر نزدیک کنند که اگر این پیوند محکم شود تاثیر بسزایی در تربیت فرزندان دارد.

امام جمعه هرات همچنین در پایان از احداث یک باب ساختمان جهت اجرای ورزش های باستانی در خاتم خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر انجام ورزش های باستانی گفت: بهترین ورزشی که علاوه بر نرمش یک آرامش روحی و روانی هم بوجود می آورد ورزش باستانی می باشد.

 

ارسال نظرات