تشییع پیکر حاج خلیل فرخ از جانباختگان فاجعه منا در شهر بردستان شهرستان دیر

مراسم تشییع حاج خلیل فرخ جانباخته دیری حادثه منا صبح امروز با حضور مسئولان استان ،معاونین استاندار، و با حضور باشکوه آحاد مردم در شهر بردستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۱۹۴۲
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر؛ پیکر حاج خلیل فرخ جانباخته منا و مسجد الحرام صبح امروز از جهاد کشاورزی دیر به سمت گلزار شهدای شهر بردستان تشیع و پیکر مطهرش در کنار شهدای هشت سال دفاع مقدس به خاک سپرده شد.

امام جمعه دیر در حاشیه این مراسم با بیان اینکه این حادثه نشانه بی کفایتی آل‌سعود است اظهار داشت: سران آل سعود، خود را خادمان حرمین شریفین معرفی می‌کنند که در واقع دقیقا برعکس است و آنها خائنین هستند.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی خواستار برخورد قاطع و احقاق حقوق مسلمانان از سوی مسوولان کشورمان و نهاد های بین المللی به دلیل بی توجهی، سهل انگاری و بی کفایتی آل سعود در اداره و مدیریت مراسم حج شد، و گفت: آل سعود غلام حلقه به گوش آمریکا است و حادثه منا در واقع توطئه دشمن و نشانه بی‌کفایتی حاکمان عربستان است.

حسینی با بیان اینکه دولت عربستان می بایست با کمیته حقیقت یاب همکاری کند اظهار کرد: این فاجعه در یک کمیته با حضور ایران و کشورهای اسلامی باید ریشه یابی شود تا حداقل شاهد تکرار این حوادث در سالهای بعد نباشیم.

انتهای خبر./

ارسال نظرات