نماينده ولي فقيه در استان سمنان گفت: سبك زندگي حسيني را الگوي عملي خود در زندگي فردي و اجتماعي قرار دهيم.
کد خبر: ۸۵۸۱۹۳۳
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام سیدمحمد شاهچراغی در دیدار بسیجیان و اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر سمنان ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت و سوگواری امام حسین(ع) اظهار داشت: عاشورا از زمان آدم آغاز و تا قیامت ادامه دارد؛ آنچه عاشورا را ابدی کرد، اخلاص و جهاد در راه خدا بود.

نماينده ولي فقيه در استان سمنان ادامه داد: باید امام حسين(ع)‌را الگوي خود قرار دهیم و اخلاص در عمل را از ایشان بیاموزیم؛ چرا که هر عملی که برای خداوند انجام شود و خداوند را در آن بتوان دید، زیبا است.

وی خاطرنشان کرد: جهاد در راه خدا کار دشواری است و چنان چه مسلمانی اعمال خود را برای خداوند انجام دهد از جایگاه والایی برخوردار می شود.

حجت الاسلام شاهچراغی تصریح کرد: راه شناخت امام حسین(ع) خواندن سخنان و احادیث ایشان است؛ هر کس امام حسین(ع) را شناخته و ایشان را الگو قرار دهد، در زندگی دنیوی و اخروی پیروز و سربلند است.

وی اظهار کرد: یکی از مواردی که باید از آن حضرت بیاموزیم، عشق سیدالشهدا به شهادت است؛ شهادت زینت است، زینتی که عرش خدا را زیبایی بخشیده است.

امام جمعه سمنان بیان کرد: امام حسین(ع) کشتی نجات مسلمانان است و دلیل قیام ایشان هم برپایی امر به معروف و نهی از منکر است؛ شما بسیجیان مجاهدان امر به معروف و نهی از منکر هستند.

وی با بیان اینکه جهاد در راه خداوند دو نوع است، ادامه داد: جهاد در راه خداوند از راه شمشیر و لسانی انجام می شود که در بسیاری از موارد جهاد زبانی راه بهتر و مؤثرتری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها