خبرهای داغ:
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان قم به منظور بررسی عملکرد از ناحیه مقاومت بسیج دانشجوئی قم بازدید کرد.
کد خبر: ۸۵۸۱۸۸۷
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام محمدمهدی کرمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان قم با حضور در ناحیه بسیج دانشجوئی استان قم طی سخنانی در خصوص جایگاه بسیج و خصوصاٌ بسیج دانشجوئی در جامعه اظهار کرد: اینکه بسیج دانشجوئی امروز در جنگ نرم نقش روشنگری و بصیرتی برای دانشگاه ها دارد، بسیار خوب و لازم است، و ما کمتر از این از بسیج انتظار نداریم.

وی با توجه به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله با جنگ نرم دشمن، برنامه ریزی منسجم بسیج را بسیار لازم و ضروری دانست و افزود: بعضی از تشکل های غیرهمسو در صددند تا عرصه را برای اهداف خود بگیرند که طبعاٌ فعالیت های بسیج را تحت الشعاع قرار می دهند.

حجت الاسلام سید رضا عظیمی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجوئی سپاه استان قم نیز در این دیدار طی سخنانی ابراز کرد: نقش ارزنده دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در هدایت و رهبری دینی و اخلاقی دانشجویان و اساتید دانشگاه و همچنین فعالیتهای فرهنگی بسیار موثر و مفید و منشأ اثر بوده است و ما می توانیم با هماهنگی این نهاد قدمهای موثرتری در تربیت نیروهای ارزشی برای نظام اسلامی برداریم .

گفتنی است جمعی از معاونین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان قم، حجت الاسلام کرمی را همراهی می کردند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها