کارشناس نیروی انتظامی خلیل آباد عنوان کرد:

اعتیاد در کمین گران مایه ترین جوامع انسانی

کارشناس نیروی انتظامی خلیل آباد بیان داشت: اعتیاد یک پدیده مخرب است و دلیل آن این است که در کمین گران مایه ترین و با ارزش ترین جوامع انسانی است.
کد خبر: ۸۵۸۱۷۸۷
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، زاهدی در کلاس پیشگیری از اعتیاد که به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه الزهرا(س) ناحیه خلیل آباد برگزارشد، گفت: پدیده اعتیاد به عنوان یک پدیده مخرب و چالش بزرگ بهداشتی، اقتصادی و اجتماعی کلیه جوامع جهان است.

وی ابراز کرد: عوامل مختلفی باعث شده است که مصرف مواد مخدر در کشور ما افزایش پیدا کند، کشور ایران هم مرز با بیشترین تولید کننده موادمخدر جهان از جمله با افغانستان و پاکستان می باشد و علت دیگر آن این است که کشور ایران در مسیر ترانزیت قاچاق مواد مخدر به کشورهای غربی می باشد.

زاهدی عامل بعدی افزایش مصرف مواد مخدر در ایران را تهاجم فرهنگی دانست و گفت: دشمنان این مرز و خاک وقتی می بینند از هیچ طریقی نمی توانند به کشور ایران نفوذ کنند و جوانان و نخبگان کشور ایران را از بین ببرند مواداعتیاد آور را وارد کشورکرده و جوانان را با سوق دادن به این مواد به فساد و منجلاب گرفتار می کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اعتیاد یک پدیده مخرب است و دلیل آن این است که در کمین گران مایه ترین و با ارزش ترین جوامع انسانی یعنی جوانان و نوجوانان نشسته است.

زاهدی در خاتمه بحث با اشاره به گستردگی مبحث اعتیاد گفت: باید علل گرایش جوانان به این سو و آثار و آسیب های که وارد می شود را مورد بررسی قرار داد حتی شناخت موادمخدر نیز مهم می باشد چرا که اکثر معتادین با نشناختن مواد به این سو گرایش پیداکردند پس بنابراین در جامعه باید به هر شکل به این موضوع توجه شود.

لازم به ذکر است در حاشیه این مراسم نمایشگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد نیز جهت بازدید عموم برپا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها