معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع)استان بوشهر گفت:امام حسین (ع) در روز عاشورا به ما آموخت که مرگ باعزت بهتر از زندگی با ذلت است.
کد خبر: ۸۵۸۱۷۸۳
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع)استان بوشهر در جمع خواهران بسیجی شهرستان بوشهر گفت: تحریف عاشورا و خالی  کردن آن از روح انقلابی و ضد استکباری از اهداف دشمنان اسلام است به همین دلیل امروز وظیفه ما بیان واقعیتها و عبرت‌ها و فلسفه‌ی عاشورا در کنار مصیبت‌های اتفاق افتاده در آن است زیرا مجموعه‌ی این عوامل دشمن را ناکارآمد و رسوا کرده و قدرت مقاومت و عزت‌مندی را در دل ملت‌های آزاده تقویت خواهد کرد .

رضایی در ادامه تعریف سکولاریستی از عاشورا را بدترین برداشت از عاشورا دانسته و گفتمتاسفانه عده‌ای این‌طور القا می‌کنند که مراسمات محرم و در هیئت‌ها نباید مسایل جریان شناسی مطرح شود در حالیکه این نگاه در نقطه‌ی مقابل اندیشه‌ی واقعی حسینی است زیرا انچه که باعث شهادت امام حق در عاشورا شد یکی از عوامل اصلیش عدم بصیرت مردم بخاطر عدم شناخت جریانهای سیاسی قدرت پرستی بود که با ظواهر دینی علیه اساس دین حرکت می‌کردند لذا باید از منبع غنی عاشورا در جهت بصیرت بخشی استفاده کرد. 

  معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) در ادامه با اشاره به انفعال برخی افراد گفت: در روز عاشورا امام حسین(ع) به ما آموخت که مرگ باعزت بهتر از زندگی باذلت است و این فرهنگ در گوشت و خون ملت شهید داده‌ی ما عجین شده است لذا این افراد نباید بخاطر ترس و روحیه سازشکاری که در دل خودشان است از زبان ملت خرج کنند و تحلیل‌های غیر واقع بینانه و دشمن شادکن بگویند و به تحریف تاریخ زرین و درخشان عاشورا بپردازند.        

  وی در ادامه خطر این تحریف‌ها را بسیار جدی دانسته وگفتحتی امروز برخی بخاطر همان روحیه ترس و سازشکاری که در درون خودشان هست سعی می کنند امام خمینی (ره)را طوری تعریف بکنند که امام به دنبال ارتباط با امریکا و حل مسئله ما با امریکا  بود در حالیکه‌ی این دروغی بزرگ برخلاف تمام آرمان‌ها و مستندات برجای مانده از حضرت امام است.

 این استاد دانشگاه تصریح کرد: باید هوشیار باشیم و حواسمان باشد در دام انقلابی‌های که بریده‌اند یا در اعتقاداتشان در مبارزه با استکبار سستی بوجود آمده است نیافتیم و مطمئن باشید پشت همه‌ی این سناریوها دشمنان دین و انقلابند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها