حجت الاسلام سید جواد سلیمانی گفت: آمریکا تلاش دارد تا از طریق مذاکره تفکرات غربی خود را بر مردم ایران تحمیل کند و مردم ایران را از ارزشهای اسلامی و انقلابی دور سازد.
کد خبر: ۸۵۸۱۷۳۲
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق: خطیب جمعه بافق در خطبه دوم نماز جمعه این هفته ضمن اشاره به تصویب برجام در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز کشور ما بنا به فرموده مقام معظم رهبری نیاز به همدلی و هم زبانی دارد.

وی افزود: تمام قوا می بایست در راستای انسجام ملی تلاش کنند.

امام جمعه بافق پیرامون مذاکره با آمریکا گفت: آمریکا تلاش دارد تا از طریق مذاکره تفکرات غربی خود را بر مردم ایران تحمیل کند و مردم ایران را از ارزشهای اسلامی و انقلابی دور سازد.

حجت الاسم سید جواد سلیمانی با بیان تشکیل کمیته مشترک توسط ایران،عراق، روسیه و سوریه جهت مبارزه با داعش و جلوگیری از نفوذ آمریکا در منطقه اظهار داشت: باید با داعش مبارزه کنیم تا آنها نتوانند نقشه های شوم خود علیه جمهوری اسلامی ایران را عملی کنند.

وی با اشاره به آغاز هفته بهداشت روان گفت: خواندن دعا، قرآن و متوسل شدن به خدا و ائمه اطهار باعث سلامت روح و روان انسانها می شود.

حجت الاسلام سلیمانی در پایان از مسئولین هیئات خواست تا به هنگام سخنرانی روحانی دعوت شده در مراسم عزاداری امام حسین علیه السلام هیچ هیئتی وارد مراسم روضه خوانی نشود تا ضمن احترام به سخنران، مردم نیز به عزاداری خود بپردازند.

 

ارسال نظرات