بسیج دانشجویی بافق طی بیانیه ای:

هدف آمریکا از توافق نفوذ در کشور است

مبارزه با استکبار و نظام سلطه براساس مبانی قرآنی، هیچگاه تعطیل‌پذیر نیست و امروز آمریکا کامل‌ترین مصداق استکبار است.
کد خبر: ۸۵۸۱۷۱۰
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق: بسیج دانشجویی شهرستان بافق در رابطه با ایام سوگواری محرم بیانیه ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم   
انَّما ذ لِكُمُ الشَّيطانُ يُخَوِّفُ أَولِياءَهُ فَلا تَخافوهُم وَخافونِ إِن كُنتُم مُؤمِنينَ

)این فقط شیطان است که پیروان خود را (با سخنان و شایعات بی‌اساس،) می‌ترساند. از آنها نترسید! و تنها از من بترسید اگر ایمان دارید!سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۷۵(

نظام استکباری با محوریت «شیطان بزرگ، آمریکا» تمام توان خود را برای تشکیل یک جبهه به هم پیوسته از نظام سرمایه‌داری تا صهیونیست کودک کش آن هم با اهداف و راهبردهای مشترک علیه نظام توحید و عدالت و طلوع تمدن نوین اسلامی با محوریت جمهوری اسلامی ایران و حرکت جهانی انقلاب اسلامی، به کار بسته است.

و در همین راستا جلوگیری از نفوذ و گسترش همه‌جانبه اسلام ناب محمدی (صلی‌الله و علیه و آله و سلم) و به چالش کشاندن جهان اسلام از درون، آن هم با ابزار زر و زور و تزویر و تصاحب امپراتوری رسانه با تعقیب پروژه‌هایی نظیر؛ ترویج اسلام آمریکائی، شیعه انگلیسی، اختلافات قومی مذهبی، حمایت و هدایت جریان‌های تکفیری و افراطی در جهان اسلام، اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی و ... دستور کار جدی «شیطان بزرگ، آمریکاست».

بدیهی است که در نبرد آخرالزمانی هر چه به خط پایان نزدیک‌تر می‌شویم حیله‌ها، فریب‌ها و شیوه‌های دشمنیِ دشمن، متفاوت و دقیق‌تر و ظریف‌تر می‌شود و البته به همین میزان هم برای استکبارستیزی فصل جدیدی رقم می‌خورد.

 لذا ما دانشجویان شهرستان شهید پرور بافق بر خود لازم می‌دانیم در دفاع از اندیشه‌های بلند امام خمینی (ره) که فرمودند "هر چه فریاد دارید، بر سر آمریکا بکشید که همین فریاد همگان مرگ برآمریکا، برای او مرگ می‌‌آورد"، و همچنین مقام معظم رهبری که فرمودند "نیت آنها از این توافق نفوذ در کشور است، ما این راه را به طور قاطع خواهیم بست، نه نفوذ اقتصادی آمریکا را در کشور اجازه خواهیم داد، نه نفوذ سیاسی و نه نفوذ فرهنگی". مبارزه با استکبار و نظام سلطه براساس مبانی قرآنی، هیچگاه تعطیل‌پذیر نیست و امروز آمریکا کامل‌ترین مصداق استکبار است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار