علی اشرف خانلری
درراستای رفع معضلات ترافیکی؛
خبرگزاری بسیج: معضلات ومشکلات ترافیکی باقرشهر در نشست صمیمی شهردار واعضای شورای اسلامی باقرشهر با سرکلانتر راهور جنوب تهران و رئیس راهور منطقه 19 تهران مورد بررسی قرارگرفت.
کد خبر: ۸۵۸۱۷۰۵
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ همزمان با هفته نیروی انتظامی به دعوت شهردارباقرشهر،سرکلانتر راهور جنوب تهران ورئیس راهور منطقه 19 تهران میهمان شهرداری باقرشهر بودند.

در این دیدار شهردارباقرشهر ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: بدون تردید کاهش حوادث رانندگی وافزایش ایمنی در سطح کشور حاصل تلاش بی وقفه کارکنان پلیس راهور است. 

استاد فرج با تاکید بر جایگاه ارزشمند اجتماعی پلیس اظهار داشت: همراهی و زحمات شبانه روزی پلیس، امید مردم و مسئولان برای رسیدن به جامعه ای ایمن است و از این جهت پلیس محل توجه و تکیه گاه مردم است که باید توجه ویژه ای به این موضوع داشت.

 

بررسی مشکلات ترافیکی باقرشهر

رئیس شورای اسلامی باقرشهر نیز پلیس راهور را نماد انظباط اجتماعی دانست وافزود: اگر جایی نارضایتی پیش می آید عدم قانونمندی برخی از شهروندان است.

لک معروفی گفت: متأسفانه در شهر شاهد معضلات ومشکلات ترافیکی هستیم که به امید خدا با همکاری مجموعه شهرداری، شورای شهر و پلیس راهور در ابتدای کار، گشت راهور ویژه باقرشهر راه‌اندازی گردد و نوید آن را می‌دهیم در آینده‌ای نه‌چندان دور با برنامه‌ ریزی ‌هایی که در شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر انجام می‌شود ساختمان راهور در منطقه ساخته شود و با یاری عزیزان راهور شاهد نظم و رفع مشکلات ترافیکی که حاصل آن تأمین امنیت وآسایش شهروندان می شود باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار