دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اردکان در جمع نمازگزاران جمعه گفت : بالاترین مرتبه امر به معروف و نهی از منکر مرحله عملی آن است .
کد خبر: ۸۵۸۱۶۱۵
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ حجه الاسلام والمسلمین کوثری که به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته سخن می گفت ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم ، هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر را گرامی داشت .

وی با اشاره به کلام حضرت امام حسین (علیه السلام) یکی از انگیزه ها و فلسفه این قیام و نهضت بزرگ را احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر برشمرد .

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اردکان افزود : به راستی باید حضرت امام حسین (علیه السلام) را قهرمان این میدان دانست چرا که آن حضرت علاوه بر امر به معروف و نهی از منکر قلبی و زبانی ، عمل به آن را نیز به منتهای اوج خود رسانده است .

وی اظهار داشت : بالاترین مرتبه امر به معروف و نهی از منکر مرحله عملی آن است .

حجه الاسلام والمسلمین کوثری در ادامه سخنان خود گزارشی از اقدامات این ستاد را ارائه کرد و افزود : چاپ بروشور ، برچسب ، پوستر و بنر ، تهیه CD های مذهبی ، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها و مدارس ، برگزاری مسابقات فرهنگی و تجمع آمران به معروف و ناهیان از منکر از جمله این اقدامات است .

وی گفت : نظارت بر عملکرد نهادهای مختلف ، آموزش امر به معروف و نهی از منکر ، شناسایی معروفات و تشویق به آن و شناسایی منکرات جهت جلوگیری از آن جزو وظایف ستاد امر به معروف و نهی از منکر است .

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اردکان در پایان ضمن تشکر و قدردانی از نمایندگان مجلس ، امام جمعه ، فرماندار ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اردکان بخاطر همکاری با این ستاد از عموم مردم خواست افرادی که تمایل دارند در دوره های آموزش ویژه شرکت کنند به دفتر ستاد مراجعه نمایند .

ارسال نظرات