خبرهای داغ:
اجتماع عظیم شیرخوارگان حسینی صبح امروز با حضور اجتماع هزاران نفری مادران و شیر خوارگان در آستان حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۱۵۵۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، اجتماع عظیم شیر خوارگان حسینی صبح امروز با حضور اجتماع هزاران نفری مادران و شیر خواران در آستان حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد.

این مراسم معنوی که نماد لبیک گویی و همراهی نمادین با امام حسین(ع) و همسرشان بانو رباب در غم و سوگواری حضرت علی اصغر(ع) است همه ساله به همت مجمع جهانی حضرت علی اصغر در دومین روز از ماه محرم در سراسر کشور و سایر کشورها به صورت همزمان برگزار می شود.

این اجتماع در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) به حدی گسترده بود که تمامی صحن ها و رواق ها از حضور مادران و فرزندان شیر خوارشان مملو بود.

سخنرانی این جلسه را حجت الاسلام فاطمی نسب بر عهده داشت و پس از مراسم سخنرانی با مداحی مداحان اهل بیت(ع) این مراسم نماد و جلوه‌ای خاص به خود گرفت.

برگزاری این اجتماع عظیم که نوعی اطلاع رسانی جهانی در راستای بیان مظلومیت امام حسین(ع) و فرزندان و اهل بیت ایشان در صحرای کربلاست توانسته در طول سال‌های اخیر یک موج جهانی گرایش به اسلام ایجاد کرده و حقانیت اسلام و اسلام حقیقی را به جهانیان معرفی کند.

لازم به ذکر است، این مراسم یک روضه خوانی نمادین و بسیار تأثیر گذار از صحرای کربلا برای نوع بشریت است که با همت مادران و شیرخوارن همه ساله از شکوه و عظمت بیشتری در مقایسه با سال های قبل برخوردار می شود.


ارسال نظرات