مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: دوستی و هم‌نشینی با آمریکا راهی است به ناکجاآباد که برخی در داخل و استکبار جهانی می‌خواهند به ما القاء نمایند.
کد خبر: ۸۵۸۱۴۴۰
|
۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد در مراسم عزاداری ایاعبدالله‌الحسین در این تیپ ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری آن حضرت، اظهار داشت: عاشورا تنها یک واقعه و حادثه نیست بلکه عاشورا یک مکتب است که در گستره زندگی بشریت ساری و جاری است.

اعلمی‌نژاد با تاکید بر اینکه حضور با بصیرت و آگاهی در مراسم عزاداری امام حسین(ع) ما را از جمیع فتنه‌ها بیمه می‌کند، ادامه داد: قیام عاشورا متعلق به همه زمان ها و مکان ها بوده و به عنوان یک الگوی کامل برای جوامع بشری محسوب می شود.

وی با بیان اینکه قیام امام حسین(ع) کنگره عظیمی برای مسلمانان است تا از این طریق وفای به عهد، انسانیت، غیرت، ولایتمداری، شجاعت، استکبارستیزی و امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه گسترش دهیم، گفت: احیاء دین پیامبر(ص) و امر به معروف و نهی از منکر از مهمترین اهداف قیام امام حسین(ع) است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه فرهنگ عاشورا کامل ترین الگو برای خودسازی است، بیان کرد: احیاء نماز که باعث می‌شود افراد دست از مقاتله بردارند یکی از اهداف قیام امام است.

اعلمی‌نژاد با تاکید بر اینکه امروز ما باید از دشمنان بیزاری بجوییم، تصریح کرد: امروز زمان دوستی ما با آمریکا نیست چرا که آنها اگر فرصتی در نابودی نظام ما بدست آورند از این فرصت نهایت استفاده خواهند برد.

وی خاطرنشان کرد: دوستی و هم‌نشینی با آمریکا راهی است به ناکجاآباد که برخی در داخل و استکبار جهانی می‌خواهند به ما القاء نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات