اعزام ۹۰ مبلغ دینی همزمان با دهه اول محرم به شهرستان اشکذر

نود نفر از مبلغین ومبلغات همزمان با دهه اول محرم الحرام در سطح شهرستان اشکذر امسال به امر تبلیغ دین مبین اسلام و عقاید حقه تشیع می پردازند.
کد خبر: ۸۵۸۱۳۹۲
|
۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، نود نفر از مبلغین و مبلغات همزمان با دهه اول محرم الحرام در سطح شهرستان اشکذر امسال به امر تبلیغ دین مبین اسلام و عقاید حقه تشیع می پردازند.

مسئول امور فرهنگی و اعزام اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر با اعلام این خبر افزود: تعدادی از این مبلغین و مبلغات با دعوت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان به مناطق مختلف اعزام می گردند کهبه مدت ۱۲ روز فعالیت های خود را انجام می دهند.

حجت الاسلام ذاکری اشاره کرد: بخشی از فعالیتهای روحانیون اعزامی برگزاری نماز جماعت، سخنرانی با موضوعات مختلف اخلاق ، اعتقادی ، تاریخی وتفسیری ، بیان احکام شرعی ، پاسخ گویی به سئوالات و شبهات مخاطبین ، طرح مسائل سیاسی جهان اسلام ، دشمن شناسی ، برگزاری مسابقات مختلف دینی و فرهنگی ونیز تشکیل کلاس های احکام وآموزش قرآن می باشد.

وی حیطه تبلیغی مبلغین رادرسطح مساجد، تکایا ، هیاتهای مذهبی، مدارس ، ادارات و دانشگاههادانست و ادامه داد:درحال حاضر تعداد چهل نفر خواهر و برادر طلبه به صورت دائم در نقاط مختلف سطح شهرستان فعالیت دارند .

(اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر)

ارسال نظرات
آخرین اخبار