مسئول سازندگی شهرستان خاتم از ایجاد اشتغال 40 نفر از ابتدای سال تا کنون با پرداخت تسهیلات بیش از 9 میلیارد ریال بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۱۳۸۸
|
۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج خاتمبا اشاره به اولویت های کاری بسیج سازندگی اظهار کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، بسیج سازندگی اولویت اصلی کاری خود را تحقق این بیانات قرار داده است.

محمد دهقان گفت: بسیج سازندگی تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی را بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری درشهرستان دنبال می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: سازمان بسیج سازندگی کشور در راستای ترویج و تشویق و ارتباط با نهادها و دستگاههای دولتی و برای توسعه تولید و سازندگی در کشور با تشکیل قرارگاه جهاد اقتصادی و تصویب طرح های متنوع بومی و محلی در راستای خودکفایی و بی نیازی کشور از واردات وارد میدان شد که با توسعه فعالیت ها و سرعت بخشیدن به طرح های در حال اجرا گام مهمی در این خصوص برداشته شود.

 دهقان افزود: ایجاد اشتغال برای 40 نفر از جوانان و مردم این شهرستان در عرصه های مختلف ازپرورش قارچ خوراکی، ٰ پرورش ماکیان، پرورش ماهی ٰ پرورش زنبور عسل ٰ، کشت زعفران، ٰپرورش دام سبک و سنگین ، ٰگلخانه ٰ ،تولید گیاهان دارویی ، ٰصنایع تبدیلی ٰو ... از دستاوردهای ابتدای سال 94 تاکنون برای این شهرستان بود.

وی در ادامه گفت: این میزان اشتغال با پرداخت و حمایت بیش از 9 میلیارد ریال تسهیلات و قرض الحسنه بسیج سازندگی ایجاد شده است .

مسئول بسیج سازندگی خاتم در پایان خاطر نشان کرد: به دلیل کمبود بودجه شهرستان تعداد 28 نفر با اعتبار به مبلغ 7 میلیارد ریال به بانک های شعب مهر استان معرفی شده اند که تاکنون پنج کارگاه فعال شده و بقیه در مسیر مراحل بانکی هستند.

ارسال نظرات