خبرهای داغ:
امروز صبح صورت گرفت:

دیدار رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر با فرمانده سپاه استان قم+ عکس

رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر قم صبح پنجشنبه با فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۸۱۳۷۳
|
۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در این دیدار که در دفتر فرماندهی سپاه استان و با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم صورت گرفت، سردار غلامرضا احمدی طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شش هزار شهید گلگون کفن استان قم، اظهار کرد: سپاه در وظایف ذاتی خودش برای پاسداری از انقلاب اسلامی بیش از 10سال است با تمام بضاعتش در جنگ نرم ورود پیدا کرده است .

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در 22 تیرماه سال 1371 اولین مطالب را تحت عنوان عبرتهای عاشورا پیرامون جنگ نرم و شبیخون فرهنگی بیان فرمودند، بیان کرد: خداوند به پیروزی حق در مقابل باطل نوید دادند.

فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه قم در موضوع فرهنگی از اهمیت بسیار بالائی برخوردار در کشور است، افزود: مقام معظم رهبری قم را شهر بصیرت دانستند.

در ادامه ولی الله بیاتی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه ها حضوری فعال و موثر داشته است، بر همکاری بیش از پیش شورای شهر با سپاه استان قم تاکید کرد.

در پایان آتش زر، ملائی، رستمی، قراچورلو، مسگری، روحانی، ذاکری، مستقیمی و فاکر از اعضای شورای اسلامی شهر قم ضمن بیان مواردی جهت بهبود امور، مطالبی را در مورد تقدیر و تشکر از اقدامات سپاه بیان کردند.

گفتنی است در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم و احمد بیطرفان معاون اجرائی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) نیز حضور داشتند.



ارسال نظرات
آخرین اخبار