خبرهای داغ:
مسئول برگزاری مسابقات لیگ فوتسال نیروهای مسلح استان قم گفت: رقابت های لیگ فوتسال نیروهای مسلح که با نام جام گرامیداشت شهدای مدافعین حرم از نیمه مردادماه آغاز گردیده بود در پایان شهریور ماه به نیمه راه خود رسید.
کد خبر: ۸۵۸۱۳۲۹
|
۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان قم، علی بهلولی در گفتگو با خبرنگاران طی سخنانی اظهار کرد: این رقابت ها که به همت هیئت فوتسال و فوتبال سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) و با شرکت 12 تیم از یگان های نظامی و انتظامی استان در دو گروه 6 تیمی آغاز گردیده بود که تیم های هر گروه به صورت رفت و برگشت مسابقه داده و در پایان فصل تیم های اول و دوم هر گروه به صورت ضربدزی و رفت و برگشت مسابقات نیمه نهائی را برگزار نموده و در نهایت دو تیم به فینال رقابت ها راه پیدا می کنند.

وی ابراز کرد: قوانین حاکم بر مسابقات قوانین فدراسیون فوتبال بوده و جهت قضاوت مسابقات نیز از داوران هیئت فوتبال استان استفاده می شود.

بهلولی هدف از برگزاری این مسابقات را افزایش توان جسمی و روحی و ایجاد تعامل و رقابت سالم بین نیروهای نظامی و انتظانی استان برشمرد و گفت: با توجه به اینکه آمادگی جسمانی یک از مولفه های اصلی نیروهای نظامی می باشد برگزاری چنین رقابت هایی سطح این آمادگی را در نیروهای مسلح افزایش می دهد.

وی همکاری گسترده و خوب فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح استان را خوب عنوان کرد وبیان نمود: همکاری خوب و قابل تقدیر مسئولان نیروهای نظامی و انتظامی استان باعث برگزاری منظم و با کیفیت این رقابت ها گردید و انشالله اینگونه رقابت ها در رشته های گوناگون نیز ادامه یابد.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ فوتسال نیروهای مسلح استان قم افزود: در گروه اول تیم های ستاد الف سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، ستاد ب سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، آمادگاه هوافضای سپاه، مرکز آموزش معصومیه، تیپ 83 تبلیغی- رزمی امام جعفر صادق(ع)  و سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح حضور دارند که در پایان نیم فصل تیم ستاد الف سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در صدر قرار دارد .

وی بیان نمود: در گروه دوم این رقابت ها نیز، منتخب فرماندهی انتظامی استان، یگان ویژه ناجا، لشکر عملیاتی 17 علی بن ابی طالب(ع)، پایگاه هوائی قیان ارتش، منتخب نواحی بسیج استان و مرکز آموزش علویون حضور دارند که در پایان نیم فصل تیم متخب فرماندهی انتظامی استان در صدر قرار دارد.

بهلولی ادامه داد: در مراسم افتتاحیه این مسابقات، سردار باران چشمه ریاست تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از مسئولین استانی و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی حضور داشتند.

وی تصریح کرد: تیم های سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح و مرکز آموزش علویون به تربیب در قعر جدول گروه های اول و دوم قرارا دارند و در ادامه مسابقات برای رسیدن به جایگاه بهتر کار سختی پیش رو دارند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها