همایش حجاب و عفاف:
همایش حجاب و عفاف "من زنده ام " به همت حوزه بسیج دانش آموزی شهید سمیه در سپاه ناحیه ابهر برگزار گردید .
کد خبر: ۸۵۸۱۳۰۷
|
۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، همایش حجاب و عفاف باحضور امام جمعه ابهر، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه ابهر، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ابهر، مدیران مدارس و دانش آموزان دختر و به همت حوزه بسیج دانش آموزی شهید سمیه در سالن بصیرت سپاه ناحیه ابهر برگزار گردید .

در ابتدای همایش جانشین فرماندهی سپاه ناحیه ابهر ضمن خیرمقدم گویی و تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این همایش با اشاره به سوره مبارکه اعراف گفت: حضرت آدم و حوا بعد از فریب شیطان و تناول میوه ممنوعه پوشش ظاهری آنها از بین رفت و برای پوشش بدن خود از برگ های درختان استفاده کردند و بعد از متوجه شدن به اشتباه خود به درگاه خداوند تضرع کرده و درخواست بخشش نمودند که خداوند بعد از بخشش از بهشت برایشان لباس و پوشش نزول کرد که باعث زیبایی آدمیزاد گردید.

سرگرد سلیمی افزود: پوشش درونی از اهمیت بسزایی برخوردار است، با تقوا میتوان درون خود را آراسته نمودکه این مهتر است.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه ابهر درپایان تاکید نمود: شهدا اکثرا در وصایای خود به اطاعت از ولایت فقیه و داشتن حجاب توصیه داشته اند.

در ادامه این همایش امام جمعه ابهر ضمن قدر دانی از زحمات دست اندرکاران این همایش با اشاره به خطبه 7نهج البلاغه گفت: مواظب باشید در کارهایتان شیطان را شریک خود قرار ندهید، اگر انسان شیطان را به درون خود راه داد دیگر نمیتواند از جانب خود حرف بزند و هر کاری که میکند از جانب شیطان است.

حجه الاسلام رحیمی افزود: عفاف و حجاب شخصیت و کرامت زن را حفظ و جامعه را از فساد اجتماعی دور میکند.

ارسال نظرات