در اولین همایش ملی استاندارد که به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی استاندار برگزار شد، از واحد‌های فعال و استاندارد یزد تجلیل شد.
کد خبر: ۸۵۸۱۲۹۱
|
۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: در اولین همایش ملی استاندارد که به مناسبت روز جهانی استاندارد و به میزبانی دانشگاه یزد برگزار شد، صنایع فعال و استاندارد استان یزد عصر دیروز و در آیین اختتامیه این همایش یک روزه، مورد تجلیل قرار گرفتند.

صنعت کاشی و سرامیک یکی از صنایع پیشتاز استان یزد است که با تولید بیش از 45 درصد انواع کاشی و سرامیک رتبه اول صادرات کاشی را به استان یزد اختصاص داده است.

در همایش ملی استاندارد از چند تن از صنعتگران عرصه کاشی و سرامیک که با پشتکار فراوان نسبت به رعایت اصول تولید، طراحی استاندارد کاشی و سرامیک اقدام کرده‌اند، تجلیل شد.

صنعت سیم و کابل، از دیگر صنایع مورد توجه در اولین همایش ملی استاندارد بود، که به دلیل تولید استاندارد انواع سیم و کابل در استان یزد از یکی از این شرکت‌ها تجلیل به عمل آمد.

استان یزد دارای صنایع مختلفی از قبیل تولید لاستیک و الکترود است، که در همایش ملی استاندارد به عنوان واحدهای تولیدی استاندارد شناخته و به دلیل تولید لاستیک‌های استاندارد و الکترود‌هایی با کیفیت بالا مورد تجلیل قرار گرفتند.

مدیر عامل یکی از کارخانه‌های صنعت غذایی و صنعت سیم و کابل استان یزد هم از دیگر صنایع پیشتاز و فعال در حوزه استاندارد بودند و در این همایش به عنوان حامیان استاندارد از آن‌ها تجلیل شد.

تسنیم

ارسال نظرات