خبرهای داغ:
مسئول اسبق سازمان بسیج دانشجویی کشور:

تمام امید آمریکا به جریان نفوذ است/ شعار «مرگ بر آمریکا» نماد مقابله با جریان نفوذ

مسئول اسبق سازمان بسیج دانشجویی گفت: آمریکا افکار عمومی و مسئولان ایران را آماج حمله قرار داده و تمام امیدش به جریان نفوذ و استحاله ایران است.
کد خبر: ۸۵۸۱۲۱۷
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رضا سراج ظهر امروز در دوره تشکیلاتی بسیج دانشجویی استان همدان بابیان اینکه شهید سردار همدانی یکی از نگین‌های درخشان مجاهدت است، اظهار داشت: یکی از ضروری‌ترین بحث‌هایی که نسل امروز با آن روبرو بوده، بحث مقابله با نظام سلطه است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران به دلیل توفیقات در شرایط خوبی از این مقابله قرار دارد، افزود: نظام سلطه تلاش می‌کند شانس خود را برای نفوذ به ایران امتحان کند.

متخصص مسائل استراتژیک در ادامه سخنانش بابیان اینکه آمریکا همواره به دنبال سلطه گری بر ملت ایران بوده است، بیان کرد: آمریکا قرن ۲۱ را قرن آمریکایی نامید و قصد داشت در این قرن بر تمام جهان چیره شود.

وی بیان داشت: سلطه ناپذیری و سلطه‌ستیزی ایران در برابر آمریکا باعث شد که کانون توجه جهان اسلام قرار گیرد و سیر بیداری اسلامی و مقاومت اسلامی شکل گرفت و حال آمریکا خود را شکست‌خورده جنگ‌های ۳۳ روزه و هشت‌روزه می‌داند.

سراج اظهار داشت: امروز آمریکا دوران گسست اجتماعی و اقتصادی را در کشور خود تجربه می‌کند و در پرونده‌های عراق و سوریه و یمن و مصر ناتوان مانده است.

وی با تأکید بر اینکه ایران یکه و تنها به برکت خون شهدا در برابر آمریکا ایستاد، عنوان کرد: سردار همدانی بسیج ملی سوریه را تشکیل داد و این‌گونه توانست سوریه را حفظ کند و ایران کارآمدی مقابله با تروریسم را به رخ آمریکا کشاند.

* برخی افراد در کشور با بزرگ‌نمایی جنگ اقتصادی به آمریکا کمک می‌کنند

مسئول اسبق سازمان بسیج دانشجویی بابیان اینکه آمریکا در استراتژی خود ناکام مانده است، عنوان داشت: اکنون آمریکا به یک پیروزی بزرگ نیاز دارد تا خود را بازیابی کند و از همین رو جنگ هوشمندانه‌ای را در برابر جمهوری اسلامی ایران طراحی کرده است.

سراج اظهار داشت: آمریکا که در جنگ نیابتی شکست‌خورده بود طرح تحریم علیه ایران را برنامه‌ریزی کرد اما بازهم ایران در برابر تحریم‌ها ایستاد ولی برخی افراد در کشور می‌خواهند با بزرگ‌نمایی جنگ اقتصادی به موفقیت آمریکا کمک کنند.

وی بابیان اینکه آمریکا افکار عمومی و نخبگان و مسئولان ایران را آماج حملات خود قرار داده است، بیان داشت: تمام امید امریکا به جریان نفوذ بوده و می خواهد ایران را به استحاله برساند.

مسئول اسبق سازمان بسیج دانشجویی بیان داشت: جریان نفوذ نقطه آسیب‌پذیر جمهوری اسلامی ایران بوده و دانشجو در این برهه باید نوع نفوذ و نوع مقابله با آن را بشناسد.

وی با تأکید بر اینکه باید شاخص‌های مقابله بانفوذ را شناسایی و با آن مقابله کرد، عنوان داشت: هر قلم و یا زبانی که استکبارستیزی را نفی و سلطه‌پذیری را تجویز کند آن زبان و قلم متعلق به جریان نفوذ است.

سراج با اشاره به اینکه جریان نفوذ به دنبال ایجاد حاکمیتی دوگانه است، اظهار کرد: برای مقابله بانفوذ حفظ روحیه سلطه ناپذیری و سلطه‌ستیزی در جامعه لازم و ضروری بوده و نماد آن شعار «مرگ بر آمریکا» است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار