خبرهای داغ:
با حضور مسئولان و خانواده شهید؛

کتاب زندگی و شهادت شهید امرالله قربانی در قم رونمایی شد

کتاب زندگی و شرح مبارزات و شهادت سردار شهید امرالله قربانی طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و خانواده معظم شهید در مسجد امام حسن مجتبی(ع) بلوار 15 خرداد قم رونمایی شد.
کد خبر: ۸۵۸۱۱۱۵
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، طی مراسمی که از سوی حوزه شهید قربانی ناحیه بسیج امام حسین(ع)، سه شنبه شب با حضور مادر، برادر و خانواده معظم شهید امرالله قربانی، حجت الاسلام شرفی جانشین معاونت تعلیم و تربیت سپاه استان قم، کمالی جانشین فرماندهی ناحیه امام حسین(ع)، حجت الاسلام جوشقانیان معاون تعلیم و تربیت ناحیه، بابایی فرمانده حوزه دو شهید قربانی، محمد جواد قدسی کارشناس هنری و ادبیات اداره کل حفظ آثار قم و جمعی از بسیجیان و عزاداران حسینی(ع) برگزار گردید، از کتاب شرح زندگی، مبارزات و سجایای اخلاقی و نحوه شهادت شهید قربانی رونمایی شد.

کتاب مذکور در قطع پالتویی، به همت موسسه معراج شهدا حوزه دو شهید قربانی و با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم تدوین شده است. این کتاب به همراه 31 کتاب دیگر از جمله کتابهای 700 کیلومتر اسارت، برای همکلاسی ام، جدول حماسه، به آسمان نگاه کن و از کالیفرنیا تا دهلاویه و .... طی هفته دفاع مقدس در مراسم مشق عشق به طور کلی معرفی شده بود.

مبارزه بر علیه رژیم طاغوت، قرار گرفتن در زمره محافظان حضرت امام(ره)، حضور در سپاه و بسیج، سرکشی به روستاها، جذب نیرو، تهجد، مدیریت جهادی، رعایت بیت المال، خدمت به مردم و نهایتا شهادت در روز عید قربان از جمله ویژگی های شهید قربانی می باشد.

شهید امرالله قربانی، شهید نام آشنای سپاه و بسیج در استان های اصفهان، قم و مرکزی و لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) است. وی در سال 1338 در روستای «قلعه آقاحمید» از توابع شهرستان آستانه استان مرکزی به دنیا آمد و در عید قربان سال 1362 در گیلان غرب به شهادت رسید. مزار مطهر شهید نیز در شهر آستانه واقع است.



ارسال نظرات
آخرین اخبار