خبرهای داغ:
نگاهی به رفتار فتنه گران سال88 به شهادت سردار شهید حاج حسین همدانی
کد خبر: ۸۵۸۱۰۸۶
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، مرد 30 ساله سال های جنگ، عقاب تیز بینی که سراسر جوانی و عمرش را فدای حفظ انقلاب کرد بلند پایه ترین مقام نظامی بود که در خارج از مرزهای ایران ترور شد و جانش را فدای ناموس و امنیت کشورش کرد.

سرلشگر حسین همدانی طی چهار سال تمام تلاش و تجربه خود را به کار برد تا بتواند چشم فتنه را در آن خطه کور کند و همه ما می دانیم که امروز اگر ایران به جبهه سوریه کمکی می رساند تنها به علت حفظ سرای اسلام و امنیت کشور است، که می دانیم اگر دست تروریست را در خارج از مرزها کوتاه نکنیم فردا باید با وحشیگری هایشان در داخل کشورمان مقابله کنیم.

سرلشکر حاج حسین همدانی فرمانده اسبق لشگر 27 محمد رسول الله (ص) مردی که رشادت هایش در بازی دراز هرگز از خاطره ها پاک نخواهد شد امروز از زبان برخی ها متحم است به اینکه شهادتش را زیر سوال ببرند و شهادت مظلومانه اش را کشته شدن در سانحه رانندگی بخوانند.

با نگاهی کوتاه در فضای مجازی نیش هایی را می بینی که از دلهای سیاه فتنه گران سال 88 برمی خیزد، همان هایی که روز عاشورا به خیابان ها آمدند و حرمت ارباب دو عالم حسین (ع) را زیر سوال بردند.

حاج حسین همدانی به دستور رهبر معظم انقلاب به مجموعه فتنه های خیابانی و خیانت هایی که قلب انقلاب را هدف گرفته بود رسیدگی کرد و امروز همان ها که زخم خورده خیانتشان بودند جشن گرفتند و بار دیگر روی سیاهشان را به تاریخ نشان دادند.

فتنه گران به حد داعشیان از شهادت سردار شاد هستند و این کوچکترین هم نوایی آنان با مجموعه رذالت هایی است که در حق کشور اسلامی انجام می دهند.

آنان که در روز شهادت مولای عالمیان به دست و سوت و پایکوبی پرداختند انتظار نمی رود که حرمت شهید راه حق را نیز نگه دارند ولی همه دل های با بصیرت می دانند که حاج حسین همدانی بهای عشقش به آبروی آل عبا را می پردازد و آنکه همه داشته اش را فدای راه خدا کرد هرگز رهایی نمی یابد و هر کس عاشق خدا شد، ذات الله خود خونبهایش می شود.

1004/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها