خبرهای داغ:
امام جمعه بیرجند گفت: همان طور که مطالبه رهبری از دانشجویان کرسی های آزاد اندیشی است و به ایجاد و گسترش آن تاکید دارند بنابراین ما با کرسی های آزاد اندیشی موافقیم اما با تحقیر و توهین مخالف هستیم.
کد خبر: ۸۵۸۱۰۶۶
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام رضایی در در تجمع جمعی از طلاب، دانشجویان ، خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان در پی اهانت های اصغر زاده از فعالان سیاسی اصلاح طلب به حوزه های علمیه با بیان اینکه امروز با یک جنگ نرم طراحی شده عظیم مواجه هستیم اظهارداشت: در این شرایط خاص دشمن با شیوه های جدید بدون اینکه احساس خطر کنیم بر علیه ما و نابودی اسلام کار می کند.

وی افزود: عده ای با برخی اندیشه ها و رفتارهای جاهلانه و مغرضانه سعی دارند که اعتماد اجتماعی جامعه را از بین ببرند و افراد را نسبت به هم بدبین کنند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه عده ای ضد انقلاب، ضد اسلام و دین برخی از حرکات غیر اخلاقی همچون اسید پاشی و کارهایی از این قبیل که تنها از دست یک فرد دیوانه برمی آید را به جامعه اسلامی نسبت می دهند گفت : اگراین افراد ذره ای وجدان داشتند هرگز چنین حرف هایی را نمی زدند.

وی با اشاره به صحبت های اصغرزاده در خصوص فاصله بین دانشگاه و حوزه ادامه داد: این افراد 50سال از تاریخ عقب هستند که فکر می کنند که دانشگاه و حوزه ازهم جدا هستند.

وی ادامه داد: تفکر جدایی دین از سیاسی در زمان گذشته بود اما امروز در کشور ما بافت حوزه و دانشگاه درهم تنیده است و همراه هم هستند.

امام جمعه بیرجند افزود: نقشه جدایی حوزه و دانشگاه روزی از طرف دشمن و افراد سود جو مطرح شد اما امروز ما هیچ دانشگاهی را نمی بینیم که از دین جدا باشد یا هیچ حوزوی و طلبه ای نیست که از علم به دور باشد و افرادی که این طور فکر می کنند بیایند و این رابطه را از نزدیک ببینند.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به سخنان اصغر زاده در مورد امام و انقلاب اظهار داشت: امام با قلب مردم و جوانان کاری خدایی کرد که آنها را به صحنه آورد و انقلاب به پیروزی رسید.

وی با اشاره به سخن امام (ره) که فرمودند " سربازان من همین دانشجویان و روحانیون هستند" گفت: امام با عنایت الهی و به وسیله فرزندان خود که همین دانشجویان و حوزوی ها بودند به پیروزی رسیدند.

امام جمعه بیرجند اظهارداشت: همان طور که رهبری می فرمایند که مطالبه من از شما کرسی های آزاد اندیشی است و به ایجاد و گسترش آن تاکید دارند بنابراین ما با کرسی های آزاد اندیشی موافقیم اما با تحقیر و توهین مخالف هستیم.

حجت الاسلام رضایی افزود: باید همه ما به دنبال انقلابی بودن و ولایت پذیری باشیم و با اعمال و رفتار خود باعث آسیب به جامعه و انقلاب نشویم.

وی تصریح کرد: مسئولین وافراد نظر بدهند اما در چارچوب قانون و به دور از هر گونه توهین وآسیب اجتماعی چراکه مردم حتما در برابر سخنان مخالف دین و نظام می ایستند و با آن برخورد می کنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها