خبرهای داغ:
امام جمعه بیرجند در جمع خبرنگاران/3

راه اندازی طرح طلایه داران معروف با حضور 400 نفر از طلاب و اصناف بسیجی

امام جمعه بیرجند گفت: برگزاری همایش سراسری فعالان امر بر معروف در استان و راه اندازی طرح طلایه داران امر به معروف و نهی ازمنکر با حضور400 نفر از طلاب و اصناف آموزش دیده از جمله برنامه های ستاد در هفته امر به معروف و نهی از منکر است.
کد خبر: ۸۵۸۱۰۰۰
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام رضایی امام جمعه بیرجند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رشد جامعه در گرو امر به معروف و نهی از منکر است گفت: به دنبال تصویب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در کل کشور ستاد حمایت از آن را در استان و شهرستان ها راه اندازی کردیم.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی ازمنکر یک واجب الهی است و باید نسبت به اجرای درست آن حساس باشیم اظهارداشت: نباید به بهانه امر به معروف و نهی از منکر به فردی توهین شود و البته اجازه دهن کجی به ارزش های اسلامی را نخواهیم داد.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه جامعه ای که بی غیرت شد؛ یقینا نابود می شود ادامه داد: باید سعی کنیم تا این فریضه الهی را احیا کنیم و ستاد امر به معروف و نهی از منکر بیشتر جنبه نظارتی بر مسائل اخلاقی را دارد.

حجت الاسلام رضایی افزود: هفته امر به معروف و نهی از منکر از پنج شنبه 23 مهرماه همزمان با اولین روز عاشورا و با شعار "فرهنگ عاشورایی در دفاع از مظلومان و جامعه بدون منکر" آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه باید هر یک از ما به اندازه توانمان در صدد حذف منکر باشیم ادامه داد: در شهرستان ها روز جمعه راهپیمایی در شان فریضه امر به معروف و نهی از منکر خواهیم داشت.

امام جمعه بیرجند برگزاری همایش سراسری فعالان امر بر معروف در استان و همچنین راه اندازی طرح طلایه داران امر به معروف و نهی ازمنکر با حضور400 نفر از طلاب و اصناف آموزش دیده در این زمینه را از جمله برنامه های ستاد در هفته امر به معروف و نهی از منکر دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها