کارشناس مسائل سیاسی گفت: تمامی نمایندگانی که با طرح برجام موافقت کردند باید این رای را بپذیرند و در صورتی که نفوذ و یا بازدیدی صورت گرفت باید پاسخگو باشند و به مردم توضیح دهند.
کد خبر: ۸۵۸۰۹۳۸
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین عباسی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در خصوص طرح برجام و رای مثبت نمایندگان مجلس به آن اظهارداشت: طرح برجام از جمله موضوعاتی است که مقام معظم رهبری آن را به کا کارشناسانه توسط مجلس ارجاع دادند تا نمایندگان آن را به طور کامل و تخصصی مورد بررسی قرار دهند.

وی افزود: با توجه به اینکه تعداد رای دهندگانی که نظر مثبت داشتند کم بود ولیکن این طرح در مجلس تصویب شد و به گونه ای برجام را برنامه ریزی کردند که همچنان در جای خودش ماند و در محتوایش تغییری نکرد.

کارشناس مسائل سیاسی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: تمامی نمایندگانی که با طرح برجام موافقت کردند باید این رای را بپذیرند و در صورتی که نفوذ و یا بازدیدی صورت گرفت باید پاسخگو باشند و به مردم توضیح دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نظر مقام معظم رهبری این است که به واسطه طرح برجام در کشور دو دستگی ایجاد نشود چراکه همین دودستگی می تواند به ضرر کشور باشد.
ارسال نظرات