خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی و عمران قزوین گفت: توسعه شاخصه‌های استاندارد نیازمند توجه مردم و مسئولان است.
کد خبر: ۸۵۸۰۸۹۷
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶

مهدی صادق‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین، با اشاره به لزوم توجه بیش از پیش به استانداردهای روز دنیا با هدف توسعه بازارهای رقابتی و کسب ترازهای اقتصادی برتر اظهار کرد: توجه صنعتگران و فعالان بخش خصوصی و دولتی به ویژگی‌های مطلوب تولید یک محصول صنعتی می‌تواند جایگاه نیروهای توانمند استان قزوین را در کشور بهبود بخشد.

وی بیان کرد: با اجرای این مهم و معرفی محصولات استان قزوین به تاجران دیگر کشورها، می‌توان زمینه حضور و فعالیت صنعتگران این استان را در کشورهای منطقه غرب آسیا و دور دست فراهم کرد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی و عمران استان قزوین ادامه داد: صنعتگران لازم است با اجرای صحیح شاخصه‌های استاندارد در تولید محصولات خود در راستای افزایش اعتمادبخشی به قشرهای مختلف مردمی گام بردارند.

این مسئول به مناسبت فرارسیدن روز ملی استاندارد، ضمن اشاره به لزوم اجرای استاندارد در عموم ابعاد زندگی بشر، تولید محصولات با کیفیت و برخورداری از استاندارد مطلوب  را راه‌حل اصلی برای افزایش سطح اعتماد مردم به صنعتگران دانست.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی و  عمران استان قزوین عنوان کرد: نیاز مردم برای مصرف روزانه کالا در حوزه‌های مختلف و ارتقای کمی و کیفی صادرات که از الزامات مهم جامعه است که بیانگر ضرورت افزایش کیفیت محصولات تولید شده در داخل کشور است.

صادق‌پور همچنین در اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی بر لزوم افزایش شاخصه‌های استاندارد برای تمام محصولات تولید داخل را ضروری دانست و خاطرنشان کرد:  اجرای این امور، مطالبه‌گری و فرهنگ‌سازی آن برای آحاد جامعه برکات زیادی را به همراه دارد.

وی مطرح کرد: اعتمادسازی،کاهش ضایعات، اصلاح الگوی مصرف، حذف کالاهای بی‌کیفیت و بهینه‌سازی مصرف مواد اولیه و غیره را می‌توان به عنوان بخشی از مزایای توسعه شاخصه‌های استاندارد برای محصولات تولید شده در صنایع داخل کشور دانست.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی و عمران قزوین تأکید کرد: توسعه زیرساخت‌های صنعتی و توجه به فرهنگ کار مفید موجب بهبود شاخصه‌های استاندارد می‌شود که بیانگر لزوم تلاش بیش از پیش مسئولان و مردم است.

صادق‌پور یادآور شد: عموم کارکنان باید در صنایع و مشاغلی که حضور دارند به نحو مطلوب بر تولید محصولات با کیفیت نظارت کنند.

 

1011/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها