هنرمندان بسيجي در بيست و نهمين جشنواره استاني تئاتر ايلام درخشيدند
کد خبر: ۸۵۸۰۸۶۲
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ محمود علي پور مسئول سازمان بسيج هنرمندان ايلام از درخشش هنرمندان بسيجي در بيست و نهمين جشنواره استاني تئاتر ايلام خبر داد.

وي با بيان اينكه خیرالله رشیدی از بسيجيان شهرستان ايوان در بخش طراحي بروشور حائز عنوان نخست شد ابراز داشت: جايزه بخش هاي موسيقي و طراحي صحنه به محسن کولیوندی و مصطفي كوليوندي از هنرمندان بسيجي شهرستان دهلران تعلق گرفت.

مسئول سازمان بسيج هنرمندان ادامه داد: در بخش طراحی لباس از سعید خیرالهی از دهلران ، علی اصغر پورقهرمان و افسانه محمدی از ایلام با اهدا لوح تقدير و هديه نقدي تجليل شد.

علي پور عنوان كرد: در بخش بازیگری زن، از طيبه صيدمحمدي ، افسانه محمدی و مرجان قاسمی از بسيجيان فعال عرصه تئاتر شهرستان هاي ايلام و دهلران تجليل شد.

وي افزود: در بخش بازیگري مرد نيز مصطفی کولیوندی و مالک آبسالان از دهلران و علی اصغر اسماعیلی ، علی باسره و جلال هواسی فرد از ايلام با اهدا لوح تقدير و هديه نقدي مورد تجليل قرار گرفتند.

اين مسئول عنوان كرد :در بخش کارگردانی نيز نمایش «نقل معبر سرخ» پردیس پورقهرمان از ايلام موردتقدیرقرار گرفت و رتبه سوم کارگردانی به کارگردان نمایش «خون و لجن» مالک آبسالان از دهلران و رتبه دوم کارگردانی به کارگردان نمایش « وقتی موش‌ها گُرکدن می شوند» علی شکری از ايلام و رتبه اول به سعید خیرالهی از بسيجيان فعال شهرستان دهلران اهدا شد.

علي پور عنوان كرد:در بخش نمایشنامه‌نویسی نیز سعید خیرالهی برای نمایش «مجلس نامه خسرو خوبان» از هنرمندان بسيجي شاخص شهرستان دهلران موفق به کسب رتبه اول و علی شکری از اعضاي انجمن تئاتر سازمان بسيج هنرمندان ايلام رتبه دوم را بدست آوردند..

مسئول سازمان بسيج هنرمندان ايلام گفت:در پایان این جشنواره مجلس نامه خسرو خوبان به کارگردانی سعید خیرالهی از دهلران و « وقتی موش‌ها گُرکدن می‌شوند» به کارگردانی علی شکری از ایلام با کسب عناوین برتر به بخش رقابتی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافتند.

گفتني است اختتاميه جشنواره با حضور مسئولان استاني و هنرمندان عرصه تئاتر استان در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگي هنري ارشاد اسلامي ايلام برگزار شد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار