رشادتها و جانفشانی های سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس فراموش ناشدنی است و حماسه های بزرگ تنگ کوشک و سارات سومار از نقاط درخشان بسیجیان شهرستان در دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۵۸۰۸۴۴
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ محمدحسین فولادی فرمانده سپاه ناحیه ایوان در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر ایوان گفت: بسیج همواره سرباز پا در رکاب ولایت بوده است و در تمامی سنگرها حاضر به همکاری گسترده با دیگر نهادها می باشد ، بعد از 36 سال از انقلاب جمهوری اسلامی هنوز هیچ کشوری قادر به نگاه چپ به جمهوری اسلامی نیست.

وی افزود: انشالله تعامل و همکاری خوبی را با نهادها و دستگاههای شهرستان خواهیم داشت و تلاش ما این است اهداف و برنامه های شهرستان با سرعت پیشرفت نمایند.

 همچنین باباخانی رئیس شورای شهر ایوان در این دیدار گفت : رشادتها و جانفشانی های سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس فراموش ناشدنی است و حماسه های بزرگ تنگ کوشک و سارات سومار از نقاط درخشان بسیجیان شهرستان در دوران دفاع مقدس است.

وی افزود : تعامل و همکاری با سایر دستگاهها جزئی از برنامه های شورای شهر است و ما جهت اجرای برنامه های فرهنگی ، اجتماعی و . . . در سطح شهرستان نیازمند همکاری دستگاههای فرهنگی می باشیم.

ارسال نظرات