نشست هم اندیشی فصلی امر به معروف و نهی از منکر خواهران بسیجی بوکانی به همت حوزه بسیج خواهران حضرت خدیجه (س) برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۰۸۲۶
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، خواهر پاسدار طیبه جهان میر ضمن سخنانی در خصوص فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: اگر بتوانیم این فریضه واجب را در جامعه با برخوردی نیکو رواج دهیم جامعه‌ای سالم و عاری از گناه خواهیم داشت.

وی فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر را سبب خیروبرکت جامعه عنوان کرد و گفت: این فریضه باید در بین همه اقشار مردم آموزش داده شود.

مربی عقیدتی سیاسی سپاه بوکان با بیان اینکه امربه‌معروف و نهی از منکر از فرایض دین مبین اسلام است، عنوان داشت: امربه‌معروف به معنای توصیه از طرف فرد مسلمان به دیگران برای انجام کارهای پسندیده ازنظر شرع و عقل است و نهی از منکر نیز به معنای توصیه مسلمان به دیگری برای اجتناب از رفتارهای ناپسند و نامطلوب ازنظر شرع یا عقل است.

جهان میر با اشاره به اینکه خود شخص امر به معروف و نهی از منکر نیز باید حائز شرایط لازم برای تأثیر گذاری بر مخاطب باشد افزود: حمایت از فعالیت های فرهنگی و هنری با رویکرد امر به معروف و نهی از منکر ،تبلیغات و فضاسازی، همچنین اطلاع رسانی ازطریق مطبوعات و خبرگزاریها و تهیه و تولید فیلم وسایر اقلام تبلیغی از مهمترین شیوه ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است.

ارسال نظرات