مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: تنها امید منتقدان طرح برجام این است که در مراحل رسیدگی شورای نگهبان بررسی های لازم را انجام دهد تا منافع ملی کشور حفظ شود.
کد خبر: ۸۵۸۰۸۲۴
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور در گفت و گو با خبرنگار بسیج در خصوص تصویب برجام در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مقام معظم رهبری تاکید داشتند که مجلس جایگاه بررسی کارشناسانه موضوع را حفظ کند چراکه این طرح از نظر اقتصادی، سیاسی، امنیتی و نظامی برای کشور تبعاتی دارد.

وی افزود: وظیفه مجلس شورای اسلامی بررسی برجام و ایجاد تضمین به جهت جلوگیری از آسیب ها و رفع دغدغه های نظام باید باشد.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه در خصوص کمیسیون تشکیل شده در جهت بررسی برجام گفت: کمیسیون تخصصی که متشکل از کارشناسان بسیاری بود بر قرار شد که در کنار آن چند کمیسیون فرعی هم تشکیل شد و تنها اقدامی که انجام دادند رفع ایرادات عددی و نوشتاری برجام بود و هیچ پیشنهاد سازنده ای جهت ایجاد تضمین برای منافع ملی در برجام انجام نشد.

وی ادامه داد: متاسفانه از نظرات و بررسی های موشکافانه کارشناسان استفاده نشد و تمامی نتایجی که گرفته شده بود بی فایده ماند.

حجت الاسلام ذوالنور تصریح کرد: در صورتیکه نمایندگان مجلس با تامل و تفکر این تصمیم را گرفتند، نظرشان مورد احترام است ولی بهتر بود که مجلس با حوصله تر و به صورت عمیق به موضوع نگاه می کرد.

وی در پایان گفت: تنها امید منتقدان طرح برجام این است که در مراحل رسیدگی شورای نگهبان بررسی های لازم را انجام دهد تا منافع ملی کشور حفظ شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها