خبرهای داغ:
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) در همایش امر به معروف:
سرهنگ حسینی گفت: در آستانه محرم باید بدانیم که دلیل قیام امام حسین (ع) چه بود و تکلیف فرهنگی مداحان و هیئات مذهبی در قبال این حماسه چیست.
کد خبر: ۸۵۸۰۷۸۷
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، در آستانه ماه محرم گردهمایی مداحان و اعضای هیئات مذهبی شمالغرب شیراز در قالب همایش امر به معروف و نهی از منکر با حضور سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز، حجت الاسلام مرادی امام جمعه شهرک های شمالغرب شیراز، امامان جمعه شهرک های صدرا و گویُم و جمعی از مداحان، هیئات امنای مساجد و بسیجیان شمالغرب شیراز در سالن همایش های راه آهن شیراز برگزار گردید.

سرهنگ حسینی در ابتدای صحبت هایش در این مراسم هدف از برگزاری این همایش را تبیین مولفه های قیام عاشورا و وظایف متولیان فرهنگی مساجد و هیئات مذهبی نظیر امام جماعت، مداح و هیئت امنا در قبال این حماسه عظیم عنوان نمود.

وی در ادامه صحبت هایش  با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید همدانی گفت: این سردار رشید اسلام در دفاع انقلاب اسلامی و حرم اهل بیت (علیهم السلام) به شهادت رسید.

وی افزود: حوادث منطقه غرب آسیا و اهدافی که دشمن برای این منطقه برنامه ریزی کرده است، تحکیم پایه های رژیم صهیونیستی و از بین بردن محور مقاومت هستند، انقلاب اسلامی از بدو آغاز برنامه های عملی دشمنان را بر هم زده و نقشه های دشمنان با تاثیرگذاری انقلاب اسلامی به نتیجه نرسیده اند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز یکی دیگر از اهداف برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر را تبیین اهمیت امر به معروف و نهی از منکر دانست و اضافه کرد:  اصلی ترین هدف قیام امام حسین (ع) "احیای دین" و "تبری جستن از طاغوت" بود، باید بدانیم طاغوت زمان امروز نیز آمریکای مستکبر است.

وی افزود: هدف اصلی دشمنان ملت ایران این است که ملت تفکر انقلابی خودش را کنار بگذارد، در همین راستا دشمنان بر روی مسئله نفوذ فرهنگی و تغییر تدریجی باورهای ملت ایران سرمایه گذاری نموده اند، در این برهه از زمان باید خیلی مراقب بود، زیرا دشمن با لبخند و ترفندهای متفاوت بدنبال نفوذ است، آن هایی که خیال می کنند ارتباط با دشمن موجب گشایش اقتصادی است ساده اندیش هستند، از سوی دیگر تعابیری از زبان برخی سیاسیون برای توجیح بحث مذاکره بکار برده می شود که نگران کننده هستند.

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شمالغرب شیراز در ادامه صحبت هایش به تشریح فعالیت های این ستاد پرداخت و گفت: در طول ماه های گذشته فعالیت های خوبی از سوی ستاد و اعضای آن برای احیا و اشاعه معروفات در منطقه شمالغرب شیراز انجام شده است، معروفات و منکرات این منطقه از شیراز شناسایی و طبقه بندی شده اند و راه حل های مناسب برای ساماندهی کاستی ها نیز با مشورت کارشناسان تدوین شده است، البته این بحث تنها مختص به شهروندان ساکن شمالغرب شیراز نیست و در سطح ادارات، سازمان ها و مراکز آموزش عالی شمالغرب شیراز نیز فعالیت های بسیار خوبی صورت گرفته است، امروز در تمام ادارات، سازمان ها و مراکز آموزش عالی شمالغرب شیراز، شورای امر به معروف داریم.

سرهنگ حسینی در پایان صحبت هایش گفت: در آستانه محرم باید بدانیم که دلیل قیام امام حسین (ع) چه بود و تکلیف فرهنگی مداحان و هیئات مذهبی در قبال این حماسه چیست تا بتوانیم سهم خود را در یاری دین خدا و ناکام گذاشتن نقشه بد خواهان نظام اسلامی اَدا نماییم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها