خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی اظهارداشت: متاسفانه برخی مسئولین «ارتباط محور» عامل عدم اجرای صحیح قوانین و برخورد منصفانه با بزهکاران عرصه فرهنگ می شوند و این یکی از مشکلاتی است که گاه و بی گاه شاهد آن هستیم.
کد خبر: ۸۵۸۰۷۷۲
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۴
دوره تربیت مربی و مروج امر به معروف و نهی از منکر حوزه های مقاومت بسیج سپاه کازرون در محل ستاد ناحیه مقاومت برگزار شد.

فرمانده سپاه کازرون در این دوره با اشاره به اهمیت رعایت اخلاق اسلامی اظهارداشت: تربیت فرزندان نباید تا سنین نوجوانی و جوانی رها شود و پس از اینکه بسیاری از صفات در انسان شکل گرفت به این فکر بیفتیم که تکلیف جامعه و نهاد های فرهنگی برای اصلاح افرادی که به انحراف کشیده شده اند چیست؟!

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی امر به معروف و نهی از منکر را ضامن سلامت جامعه دانست و تاکید کرد: تاکیدات فراوانی که درخصوص این فریضه الهی وارد شده است برای جلوگیری شکستن قبح گناه و عمومی شدن حرام الهی است.

شرفی در ادامه افزود: رحمت خداوند از جامعه ای که امر به معروف و نهی از منکر از آن رخت بر بسته به دور است و همانطور که در احادیث و روایات آمده است در جامعه ای که ارتکاب گناه علنی شده و بی هیچ ابایی قبح شکنی می کنند دعای مومنین نیز مستجاب نمی شود.

وی وظیفه مسئولین در اجرای منویات فرهنگی رهبر انقلاب را بسیار سنگین دانست و بیان داشت: نگاه جامع و راهبردی به مسئله فرهنگ که منطبق بر اهداف انقلاب اسلامی است از دغدغه های رهبر معظم انقلاب می باشد تا جایی که ایشان می فرمایند «گاهی اوقات مشکلات فرهنگی موجب شده که من خوابم نبرده» این یعنی کم کاری! و همه آحاد مردم به ویژه مسئولین در آن شریکند و باید برای جبران نواقص تلاش مضاعف کنند.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: متاسفانه برخی مسئولین «ارتباط محور» عامل عدم اجرای صحیح قوانین و برخورد منصفانه با بزهکاران عرصه فرهنگ می شوند و این یکی از مشکلاتی است که گاه و بی گاه شاهد آن هستیم.

وی در پایان وظیفه مسئولین امر به معروف و نهی از منکر حوزه ها و پایگاه های مقاومت را خطیر و حساس برشمرد و عنوان داشت: بسیجی کسی است که در شدید ترین تنگناها نیز نا امید از عنایت الهی نشود و با توکل بر خداوند متعال تمام توان خود را برای برقراری احکام اسلام بکارگیرد و حال اینکه شما در نظامی اسلامی هستید که داعیه پیروی از سیره اهل بیت(ع) را دارد لذا بار سنگینی بر دوش دارید که شانه خالی کردن از آن عقوبت الهی و به مقصد رساندن آن پاداش دنیوی و اخروی را در پی خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها