خبرگزاری بسیج: مدیر اجرایی سیزدهمین نمایشگاه "عطر سیب" با اشاره به راه اندازی کمپین حمایت از کودکان سوری تحت عنوان "با کودکان حرم" در نمایشگاه "عطر سیب" گفت: تا هفتمین روز برگزاری این نمایشگاه بیش از 700نفر در کمپین ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۸۵۸۰۷۶۱
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مجید استواری تصریح کرد: کمپین "با کودکان حرم" توسط قرارگاه جهادی امام رضا(ع) با حمایت شهرداری تهران با هدف جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی به نفع کودکان سوریه راه اندازی شده است.

وی افزود: هیات داران و علاقه مندان با مراجعه به این غرفه و پرکردن فرم ثبت نام، به عضویت این کمپین در می آیند و در دهه اول محرم برای هرکدام از اعضا یک صندوق کمک های مردمی ارسال خواهد شد.

علاوه بر صندوق های هیات، دیگر شهروندان نیز می توانند با مراجعه به این غرفه در نمایشگاه "عطر سیب" کمک های نقدی خود را پرداخت کنند.

سیزدهمین نمایشگاه "عطر سیب" تا 22مهرماه از ساعت 9 صبح تا 18 در بوستان ولایت میزبان علاقه مندان است.

سیزدهمین نمایشگاه بزرگ فرهنگی عطر سیب از ١٢ تا ٢٢ مهر ماه در محل بوستان بزرگ ولایت با حضور طیف گسترده ای از تولید کنندگان و توزیع کنندگان برگزار می شود.

این نمایشگاه هرروزه از ساعت ۹تا ۱۹ آماده پذیرایی و ارائه خدمات به هیئات‌ مذهبی اعم از هیأت‌های دانشجویی و دانش‌آموزی و محلات خواهد بود.

 

    

ارسال نظرات