خبرگزاری بسیج: همایش تقدیر از فعالان کمیته های هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی مناطق و شهرستان های تابعه استان تهران در کاروان های راهیان نور دانش آموزی در سال های 93- 94 و تشریح و توجیه برنامه های راهیان نور سال جاری در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۰۷۶۰
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ در این همایش از 60 نفر از مدیران مناطق، فرماندهان سپاه، روای، راننده، امدادگر، خادم الشهدا، و ... قدردانی به عمل آمد. در حاشیه این همایش مدعوین از نمایشگاه عکس راهیان نور بازدید به عمل آوردند.

سرهنگ محسن زرگر مسئول بسیج دانش آموزی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، اظهار داشت: 300 اثر به دبیرخانه جشنواره رهاورد سرزمین نور ارسال شده است که از میان آثار رسیده، 15 اثر برتر شناخته شده و در این همایش از دانش آموزانی که آثار آنها در جشنواره انتخاب شده است، تقدیر و جوایز و لوح تقدیر به آنها اهدا شده است.

  در این همایش اعضای کمیته های هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی مناطق و شهرستان های تابعه استان تهران، فرمانداران، شهرداران، روسای شورای اسلامی شهرها، ائمه جمعه و جماعات، نمایندگان ولی فقیه در سپاه، مسئولان فرهنگی سپاه، مدیران آموزش و پرورش مناطق،فرماندهان بسیج دانش آموزی و سایر مسئولان شهرستان های استان تهران حضور داشتند.

 

 

ارسال نظرات