خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند با اشاره به ولایت‌مداری و استکبارستیزی سردار شهید همدانی ادامه داد: اگر ایران اسلامی امروزامنیت دارد، به برکت خون شهداء و مخالفت با دو شیطان بزرگ یعنی امریکا و اسرائیل است.
کد خبر: ۸۵۸۰۷۱۹
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱
امنیت ایران اسلامی به برکت خون شهداء و استکبارستیزی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در مراسم بزرگ‌داشت مقام سردارشهیدحاج حسین همدانی در حسینیه مصلی اظهار داشت: نتیجه عملی پیروی از شهدا باید کمک به مقاومت باشد.

وی با اشار ه به آیه‌ 61 سوره نساء تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرمایند آنهایی که ایمان دارند در راه خدا می جنگند و کشته می شوند و کسانی که کافرند در راه شیطان می‌میرند.

امام جمعه نهاوند بیان داشت: در این آیه دو نکته اساسی وجود دارد یکی اینکه جنگ حق و باطل از ابتدای خلقت شروع و تا قیامت ادامه دارد و مهم این است که انسان جبهه حق را بشناسد و مو ضع‌گیری کند.

وی ابراز داشت: نکته دیگر اینکه در جنگ حق و باطل باید اولویت ها لحاظ شود که امروز اولویت اصلی در سوریه، لبنان، یمن و عراق است.

مغیثی با اشاره به ولایت‌مداری و استکبارستیزی سردار شهید همدانی ادامه داد: اگر ایران اسلامی امروزامنیت دارد، به برکت خون شهداء و مخالفت با دو شیطان بزرگ یعنی امریکا و اسرائیل است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار کرد: ایشان تأکید داشت نتیجه مذاکرات نباید نفوذ آمریکا باشد زیرا اگر این اتفاق بیفتد توطئه و کارشکنی دربرخواهد داشت، که استحاله فرهنگی و استحاله مذهبی هدف اصلی آن نابودی انقلاب است.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه وظیفه همه اقشار مختلف جامعه ادامه راه شهدا است، از ارگان‌های سپاه، فرمانداری و دیگر ادارات که در برگزاری باشکوه مراسم تشییع سردار همدانی نقش داشتند تقدیر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات