خبرهای داغ:
چهارشنبه؛

پیکر خادم دزفولی در قم تشییع می‌شود

مراسم تشییع پیکر مهدی خادم دزفولی خادم شهدا و ایثارگران فردا در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۸۰۷۰۵
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، حاج مهدی خادم دزفولی که به همراه جانباز 70 درصد قطع نخاع قم عازم سفر حج و سرزمین وحی شده بود، در حال احرام و حرکت برای رمی جمرات به همراه دیگر مسلمانان در حادثه منا قربانی بی‌کفایتی آل‌سعود شد.

پیکر مطهر این مهاجر الی الله به همراه دیگر هموطنانمان که مظلومانه در این حادثه عظیم جان باختند وارد فرودگاه مهرآباد شد.

ساعت هفت فردا صبح مراسم پرفیض زیارت عاشورا و وداع با این مهاجر الی الله از سوی خادمان به شهدا و ایثارگران در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم برگزار و مراسم تشییع نیز از بنیاد شهید به سمت دفتر مقام معظم رهبری انجام می‌شود.

مراسم تشییع با شکوه پیکر مطهر این جان‌باخته واقعه منا به همراه یکی دیگر از قربانیان حادثه منا فردا صبح ساعت 9 از مقابل مسجد امام حسن عسکری (ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

پیکرهای مطهر پس از طواف بر گرد ضریح مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و خادمان به شهدا تا گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) تشییع و در جوار مطهر شهدا آرام می‌گیرند.

مراسم ختم این خادم به شهدا و ایثارگران فردا شب بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه امام خامنه‌ای گلزار شهدا برگزار می‌شود.


ارسال نظرات