خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان خبر داد

ساماندهی 611 گلزار شهدا در استان همدان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: تاکنون 611 گلزار شامل 6 هزار و 847 مزار ساماندهی شده‌اند و 79 گلزار با 219 مزار همچنان ساماندهی نشده، باقی است.
کد خبر: ۸۵۸۰۷۰۳
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ناصر عارف در جلسه ساماندهی گلزار شهدای همدان اظهار کرد: قطعه درنظر گرفته شده برای دفن جانبازان و والدین شهدا، در حال پر شدن است و باید برای این موضوع چاره‌ای اندیشید و فضایی برای آنها درنظر گرفت.

وی با بیان اینکه در جوار گلزار شهدا فضایی برای دفن جانبازان و والدین شهدا درنظر گرفته شده است، ادامه داد: این فضا در شهرهای دیگر به رایگان در اختیار جانبازان و والدین شهدا قرار می‌گیرد اما در شهر همدان به علت اینکه باغ‌بهشت این شهر وقفی بوده و در اختیار اوقاف است، برای دفن این عزیزان مبلغی گرفته می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان تعداد گلزارهای شهدای استان را 692 عنوان کرد و گفت: در این گلزارها 7 هزار و 433 مزار وجود دارد که تاکنون 611 گلزار شامل 6 هزار و 847 مزار ساماندهی شده‌اند و 79 گلزار با 219 مزار همچنان ساماندهی نشده، باقی است.

وی با عرض تسلیت و تبریک به مناسبت شهادت سردار حسین همدانی تاکید کرد: سردار شهید همدانی زندگی خود را وقف اسلام و انقلاب و نظام کرد و در نهایت در سوریه که جبهه مقاومت ایران است، به شهادت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات