خبرهای داغ:
همزمان با آخرین روز از هفته ملی کودک 39 نفر از اعضای فعال کارگاه های سفال و پویانمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۵۸۰۶۰۳
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، عبدالرضا صمدی در عصر فیلم و انیمیشن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در طول سال برای علاقه‌مندی کودکان به سمت کانون، برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: در همین راستا اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دوره‌های آموزش فیلم‌سازی و انیمیشن شرکت می کنند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی ضمن قدردانی از تلاش‌های اعضای کانون، گفت: امروز شاهد برنامه بسیار ارزشمندی هستیم و فیلم‌های کوتاهی که به دست شما ساخته شده، به تماشا نشستیم.

صمدی افزود: هرگز کارگردان‌های این فیلم‌های کوتاه پویانمایی را با کارگردانان حرفه‌ای مقایسه نباید کرد، زیرا کودکانی که برای ساخت این فیلم‌ها تلاش کردند از کمترین امکانات استفاده کرده و ابتدایی‌ترین وسایل را در اختیار داشتند.

وی با بیان اینکه آن‌چه در این فیلم‌ها مشهود بود استعداد و توانایی‌های کودکان و نوجوانان است، گفت: امیددارم کودکان این مسیر را ادامه داده، تا در آینده بتوانید به عنوان یک مربی صفات و ارزش‌های انسانی را در قالب هنر انیمیشن به کودکان ارائه کنید.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی هنر انیمیشن را هنری خواند که نیاز به صبر و صبوری دارد و از علاقه مندان به این فعالیت هنری خواست، هرگز نا امید نشوند و موانع موجود را با صبوری، آرامش و تفکر از سر راه بردارند.

صمدی آثار فیلم و انیمیشن اعضای کانون را بسیار عالی دانست و گفت: با این آثار ارزشمند و با کیفیت می توان جشنواره فیلم و انیمیشن برگزار کرد که امید است در آینده نزدیک این اتفاق بزرگ بیفتد.

ضمنا در این مراسم از 39 نفر از اعضای کانون پورش فکری کودکان و نوجوانان سه مرکز بیرجند در بخش پویانمایی و سفال تقدیر شد.

همچنین در این عصر نزدیک به 2 فیلم مستند به نام های "هم بازی باد و بادبادک " و" هم آواز با کانون" از اعضای مرکز شماره 3 بیرجند و 7 پویانمایی به نام  های زیارت، اینجا مال من است، نهار، پرواز و مترسک مهربان از اعضای مرکز شماره 2 و دوست و بادبادک من از اعضای مرکز شماره یک بیرجند پخش شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها