خبرهای داغ:
روایت بانوی بهرورز:

در برنامه رادیویی" آنها ما را می‌بینند"

برنامه رادیویی " آنها ما را می‌بینند" روایت بانوی بهرورزی که در اوج جوانی در بیمارستان پاوه در حال خدمت رسانی بوده است.
کد خبر: ۸۵۸۰۵۹۹
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین تولید نمایش رادیویی «آنها ما را می بینند» در رادیو قزوین را تولید کرد.

 این نمایش رادیویی روایت بانوی بهورزی به نام «عزت قیصر» است که در اوج  جوانی در سال 1358 در بیمارستان شهرستان پاوه در حین خدمت رسانی به مجروحان همراه سایر مردم شهر به محاصره عوامل ضد انقلاب در می آید.

حضور 7 روزه ی این بهورز در حلقه ی محاصره با وقایع مختلفی همچون کشتار بی رحمانه ی مجروحان توسط عوامل ضد انقلاب، صحنه های درگیری و جنگ و گریز با ضد انقلاب و فضای آرام و انسانی چمران و همراهانش در صحنه های نبرد همراه است.

بهورز که شخصیت اصلی داستان است براثر حملات دشمن و تنگ تر شدن حلقه ی محاصره ناگزیر به فرار و در حین فرار از ناحیه ی پا زحمی و بی هوش می شود؛ به هوش آمدن وی همراه با طنین صدای آرام و مهربان مصطفی چمران است که این آرامش را به مخاطبش القاء می کند و موجب روحیه گرفتن برای مقابله با دشمن می شود... !

سرانجام با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی ، حصر پاوه شکسته می شود و نیروها و عومل ضد انقلاب از شهر فرار می کنند و عده ی زیادی از آنان هم به هلاکت می رسند.

نمایش رادیویی آنها ما را می بینند به تهیه کنندگی و نویسندگی ابراهیم طاهری کیادر 7 قسمت 30 دقیقه ای در شبکه ی استانی صدای مرکز قزوین تهیه و تولید شد.

 

1003/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار