خبرهای داغ:
مسئول شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی خبر داد

در نشستی مسئول برگزارکننده اردوی کویرنوردی دانشجویان دختر پاسخ می دهد

مسئول شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی ضمن دعوت از خبرنگاران رسانه ها گفت: در نشستی برای پاسخگویی به پاره ای از ابهامات اردوی کویرنوردی فستیوال دانشجویان دختر، دکتر مرادی مسئول برگزار کننده این اردو حضور دارند.
کد خبر: ۸۵۸۰۵۸۲
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

محمد امین کریمی مسئول شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان اظهارداشت: در پی برگزاری فستیوال کویرنوردی دختران دانشجو و اجرای رقص و آواز پسران در کمپ دختران دانشجو، از دکتر مرادی مسئول برگزار کننده این اردو برای پاسخ گویی بعضی از ابهامات دعوت شده است.

وی با بیان اینکه این جلسه نشست خبری در محل سازمان بسیج دانشجویی استان فردا چهارشنبه ساعت 13برگزار خواهد شد، گفت: فقط خبرنگاران می توانند در این جلسه حضور داشته باشند.

کریمی با بیان اینکه این جلسه با درخواست اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان برگزار خواهدشد، افزود: خبرنگاران ابهاماتی دارند که باید دکتر مرادی پاسخ گوی سوالات خبرنگاران باشند.

وی تصریح کرد: اگر دکتر مرادی مسئولیت حاشیه های بوجود آمده در این اردو را قبول داشته باشند و عذرخواهی کردند اما در غیر این صورت ما برنامه هایی داریم که عملیاتی خواهیم کرد.

گفتنی است، با همت جهاد دانشگاهی بیرجند اولین فستیوال کویرنوردی و بیابانگردی دانشجویان دختر خراسان جنوبی با حضور بیش از 100 نفر تحت عنوان"دریای خاک"در 16 و 17 مهرماه در منطقه همت آباد شهرستان زیرکوه برگزار شد که در پی آن با حضور تعدادی پسر در کمپ دختران و رقص و آواز ، بار دیگر با نداشتن نظارت و برنامه ریزی کافی مسئولین ، یک برنامه ارزشی نتیجه ای بی ارزش داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها