معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:
مرحله استانی دومین دوره مسابقات سراسری قرآن‌ ورزشکاران و جوانان را در تاریخ ۱۵ آبان سال‌ جاری در زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۸۰۵۴۷
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت:این نهاد در نظر دارد مرحله استانی دومین دوره مسابقات سراسری قرآن‌ ورزشکاران و جوانان را در تاریخ ۱۵ آبان سال‌ جاری برگزار کند.

حمید حسنی افزود: این مسابقات با هدف ارتقاء دانش و سلامت دینی و در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، مفاهیم (فهم زبان قرآن)، حفظ آیات موضوعی با تفسیر، حفظ احادیث موضوعی، اذان و دل‌نگاشته برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان خاطرنشان کرد: همه ورزشکاران شامل اعضاء فدراسیون‌ها (دارندگان کارت بیمه ورزشی یا دارندگان حکم قهرمانی در رده‌های شهرستان، استانی، کشوری و بین‌المللی)، جوانان رده سنی 15 تا 29 سال و همه کارکنان وزارت ورزش و جوانان سراسر کشور امکان شرکت در این مسابقات را دارند.

حسنی اظهار داشت: متقاضیان در صورت تمایل می‌توانند به طور همزمان در یک رشته کتبی و یک رشته شفاهی شرکت کرده و حضور در بخش دل‌نوشته برای تمامی متقاضیان آزاد است.

معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا 10 آبان با مراجعه به معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، مؤسسه «معراج وحی» واقع در میدان سرباز گمنام شهر زنجان و یا با حضور در ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها نسبت به ثبت‌نام خود در این دوره از مسابقات اقدام کنند.

ارسال نظرات