محدودیت‌های ترافیکی در روزهای 30 مهرماه تا 3 آبان‌ماه امسال همزمان با روزهای محرم در شهر زنجان اعمال می‌شود.
کد خبر: ۸۵۸۰۵۳۶
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم و برگزاری دسته های عزاداری‌های محدودیت‌های ترافیکی در شهر زنجان برای کاهش ترافیک سنگین شهر در این مسیرها اعمال می‌شود.

سمانه شاددل افزود: با توجه به برگزاری دسته‌های عزادرای زینبیه و حسینیه و حضور جمعیت بسیار زیاد نیازمند اجرای طرح‌های ترافیکی در مسیرهای منتهی به این دسته‌های عزاداری هستیم.

وی با اشاره به مشکلات بوجود آمده در طی سال گذشته در این مسیرها گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده امیدواریم این مشکلات را در طی امسال نداشته باشیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان ساعت شروع اعمال طرح ترافیکی را ساعت 10 صبح روزهای یاد شده دانست و ابراز کرد:در طول روزهای 30 مهرماه تا 3 آبان‌ماه از ساعت 10 صبح محدودیت‌های ترافیکی به اجرا درآمده و از تردد خودروها در این مسیرها ممانعت به عمل می آید.

شاددل خاطر نشان کرد: از مکان‌های عمومی و مدارس موجود در مسیرهای منتهی به این دسته عزاداری برای استقرار خودروها استفاده می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان افزود: در طول این روزها در همه مسیرهای منتهی به دسته های عزاداری خودروهای امدادی مستقر می‌شوند.

ارسال نظرات