محمد کاشفی گفت: این مرکز آموزشی با هدف شناسایی و پرورش استعدادهای فرهنگی و هنری بسیج در شهرستان دشتی، آذرماه سال جاری افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۸۰۵۲۹
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی؛ مسؤول بسیج هنرمندان شهرستان دشتی با اعلام این خبر گفت: این مرکز  آموزشی با هدف شناسایی و پرورش استعدادهای فرهنگی و هنری بسیج در شهرستان دشتی در آذرماه سال جاری همزمان با هفته بسیج افتتاح می شود.

محمد کاشفی افزود: این پروژه در فضایی با زیربنای 300 مترمربع شامل کتابخانه، نگارخانه و فضاهای آموزشی به عنوان مرکز فعالیت‌های فرهنگی هنری بسیج در این شهرستان فعالیت خواهد کرد.

مسؤول بسیج هنرمندان شهرستان دشتی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام دوره‌های آموزشی هنرهای تجسمی (طراحی، نقاشی، تصویرسازی، چاپ دستی)، خوشنویسی، شعر و داستان، عکاسی و فیلم‌برداری، آواها و نواهای انقلابی، نمایش و گریم در مرکز فرهنگی هنری شهید انجم افروز آغاز شده است و علاقه‌مندان با شرکت در این دوره‌های آموزشی گواهینامه معتبر هنری از سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر دریافت خواهند کرد.

کاشفی در پایان ضمن قدرانی از حمایت‌های فرمانده سپاه امام رضا (ع) این شهرستان در راه‌اندازی این مرکز، یادآور شد: آیین افتتاح مرکز فرهنگی هنری شهید انجم افروز و آغاز دوره های آموزشی این مرکز آذرماه سال جاری همزمان با هفته بسیج برگزار می شود.

ارسال نظرات