خبرهای داغ:
مدیران عقیدتی و نظارت حوزه های مقاومت بسیج ناحیه امام حسین (ع) سپاه استان قم گردهم آمدند.
کد خبر: ۸۵۸۰۵۲۳
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، طی جلسه ای که با حضور حجت الاسلام احمدی احمدی، مسئول دفتر نمایمدگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) برگزار شد، مدیران عقیدتی و نظارت حوزه های تابعه این ناحیه در حسینیه ثارالله ناحیه امام حسین(ع) گردهم آمدند.

حجت الاسلام احمدی در این گردهمائی طی سخنانی ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری ماه محرم اظهار کرد: آمریکا و استکبار جهانی دو هدف در ایران را دنبال می کنند، یکی نفوذ خود و دیگری اختلاف افکنی در بین آحاد مردم جامعه و مسئولین نظام است.

وی خطاب به مدیران عقیدتی و نظارت حوزه ها برموضوع روشنگری و بصیرت افزایی هرچه بیشتر تاکید نمود و اجرای فریضه مهم امربه معروف و نهی ازمنکر در اجتماع را خواستار شد و خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) به جهت اصلاح امور جامعه و فریضه مهم امربه معروف و نهی از منکر و ادای تکلیف قیام نمودند.

مسئول دفتر نمایمدگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) با توجه به فرا رسیدن ماه محرم، سبک صحیح عزاداری و سوگواری و هیئت های که منتسب به بسیج است را مطالبه کرد و تصریح نمود: باید سبک و شیوه عزاداری متناسب با الگوی صحیح امام و رهبری باشد و از انجام کارهایی که باعث اختلاف افکنی و تفرقه دربین مردم و جامعه می شود خودداری نمود.

در ادامه هر یک از مدیران عقیدتی و نظارت حوزه ها گزارشی از روند فعالیت های خود ارائه کردند.



ارسال نظرات