خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی در بازدید ازخاورستان:

دادستان استان پیگیر موضوع تعرض به دفتر خاورستان شود

مسئول بسیج رسانه استان گفت: این اتفاق به هیچ وجه قابل بخشش نخواهد بود زیرا اینکه در یک شهر فرهنگی عده ای چماق به دست آن هم در مرکز شهر وارد یک دفتر رسانه ای شوند و آشوب ایجاد کرده و آنجا را به هم بریزند به شدت محکوم است.
کد خبر: ۸۵۸۰۵۱۸
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سجاد رضایی، مسئول بسیج رسانه استان صبح امروز در پی تعرض عده ای چماق بدست به دفتر خاورستان با بازدید از پایگاه خبری تحلیلی خاورستان اظهار کرد: در این چند مدت برخی از گروه‌ها بحث‌هایی به راه می‌اندازند و قصد به چالش کشیدن موضوع را دارند و مدام حرف از آزادی می زنند.


وی افزود: وقتی یک عده‌ای می آیند و چماق به دست می‌شوند نه تنها به دور از یک جامعه اسلامی است بلکه به دور از انسانیت است.

مسئول بسیج رسانه استان ادامه داد: رسانه‌ای که می‌خواهد موفق شود باید وارد تمامی عرصه شود که برخی گروه‌ها از آن ابراز ناراحتی و نگرانی می‌کنند.

رضایی با بیان اینکه با این حرکات شعار آزادی بیان نقض گردید، تصریح کرد : اینکه حمله کنند و سپس تهدید و ادعا کنند که صحنه سازی شده است بسیار وقیحانه به نظر می‌رسد.

وی گفت: به نوبه خود و از طرف اهالی بسیج رسانه از این اتفاق ناراحت و قطعا به این اتفاق ورود پیدا کرده و پیگیری مجدانه ای را خواهیم داشت که باید با عاملان آن به گونه ای برخورد شود که چنین اتفاقاتی در آینده رخ ندهد.

مسئول بسیج رسانه استان بیان کرد: دادستان کل استان باید به طور جد وارد صحنه شود زیرا یک رسانه حرف‌های مردم را می‌زند.

رضایی خاطرنشان کرد: این اتفاق به هیچ وجه قابل بخشش نخواهد بود زیرا این که در یک شهر فرهنگی عده ای چماق به دست آن هم در مرکز شهر وارد یک دفتر رسانه ای شوند و آشوب ایجاد کرده و آنجا را به هم بریزند به شدت محکوم است.

وی ابراز داشت: اگر اکنون جلوی این اتفاقات گرفته نشود به یک معضل اساسی تبدیل خواهد شد و ارازل و اوباش با یک نقد دوباره برخواهند تابید و شهر را به آشوب خواهند کشاند.

مسئول بسیج رسانه استان ادامه داد: از استاندار خراسان جنوبی، دادستان و همچنین مسئولان استان خراسان جنوبی می‌خواهم که به صورت جدی این موضوع را پیگیری و خاطیان این اتفاق را به اشد مجازات محکوم کنند تا دوباره در استان شاهد چنین اقدامی نباشیم.

رضایی بیان کرد: رسانه خاورستان متعلق به مردم و بازگو کردن ارزش های انقلاب است که در بسیاری از مواقع این را نشان داده است و قطعا انگیزه مسئولان این پایگاه خبری بیش از پیش مشخص شده است.

وی گفت: در خیابان اگر فحش و ناسزایی صورت گیرد قابل پیگیری می‌باشد و این اتفاق که قطعا دستگیری عوامل آن را به دنبال خواهد داشت و مطمئنا چیزی نیست که بتوان به راحتی از آن عبور کرد.

مسئول بسیج رسانه استان با اشاره به اینکه متأسفانه برخی ها سطح شعور مردم را آنقدر پایین فرض کرده‌اند که در جلسات حرف از ساختگی بودن آن می زنند و فکر می‌کنند که مردم گول آن ها خواهند خورد، گفت: کار این گروه توهین بزرگی به افکار عمومی و همچنین رسانه های استان بود.


رضایی اذعان داشت: اینکه یک خبری منتشر شود و در قبال آن چنین اقدامی صورت پذیرد به تمامی افکار عمومی توهین می‌شود.

منبع: خاورستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها