خبرهای داغ:
رئیس آموزش و پرورش شهرستان بیرجند:

سوغات سفر راهیان نور دانش آموزی از جنس ایثار است

رئیس آموزش و پرورش بیرجند خطاب به دانش آموزان گفت: باید بهترین بهره برداری را از سفر معنوی اردوی راهیان نور داشته باشید و سوغاتی که با خود می آورید باید از جنس ایثار باشد.
کد خبر: ۸۵۸۰۵۰۰
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سید حسین سجادی در مراسم بدرقه اولین کاروان راهیان نور دانش آموزان پسر بیرجند در جمع دانش آموزان، مسئولین و والدین آنها ضمن تسلیت فاجعه منا و کشته شدن جمع زیادی از هموطنان ما اظهارداشت: اگر بخواهیم عاقبت بخیر شویم باید اعمال و رفتار ما بر اساس رضایت والدین باشد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بیرجند خطاب به دانش آموزان گفت: باید کار و عملکرد شما تمرینی برای انجام کار در بزرگسالی باشد و شما دانش آموزان آینده سازان و مدیران کشور اسلامی ایران هستید.

وی با اشاره به افق20ساله انقلاب مورد نظر امام خامنه ای (حفظه الله) در سال 1404 ، افزود: چرخ این کشور به دستان نیرومند وجوان شما نیاز دارد و ده سال دیگر به این چشم انداز مورد نظر امام خامنه ای خواهیم رسید پس شما باید خود را مهیای کار ، تلاش ومدیریت جامعه اسلامی کنید.

برای انجام یک کار فرهنگی بزرگ ارتباط همه دستگاه های فرهنگی لازم و ضروری است

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بیرجند تاکید کرد: برای انجام یک کار فرهنگی بزرگ ارتباط همه دستگاه های فرهنگی لازم و ضروری است.

سجادی گفت: شما دانش آموزان برای نگاه داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی به نگاه خوب، تاملی عمیق و فکری بلند نیازمند هستید تا بتوانید از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمن دفاع کنید.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس یک سفر روحانی ومعنوی است، افزود: باید خود را برای این سفر روحانی آماده کنید و بهترین بهره برداری را از این سفر داشته باشید تا سوغاتی که با خود می آورید از جنس ایثار باشد.

رئیس آموزش و پرورش بیرجند با بیان اینکه ممکن است این سفر معنوی راهیان نور دیگر تا پایان عمر برای شما تکرار نشود، افزود: در چنین شرایطی باید فرصت ها را غنیمت بشمریم .

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم گفت: در مناطق عملیاتی که هزاران نفر با اطاعت از امام و مقتدای خویش جان خود را از دست دادند و این برگرفته از فرهنگ حسینی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار