ورود ریز فرهنگ های غیر بومی مخرب و تاثیرات فرهنگی غلط که نه تنها برای اقتصاد مفید است که بنیان فرهنگی، ملی، دینی و هویتی کشور را متلاشی خواهد نمود.
کد خبر: ۸۵۸۰۴۹۷
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

عباس پاپی زاده بالنگان عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: جاذبه کشور برای سرمایه گذاری خارجی مولفه ای مهم در اقتصاد کشور است عواملی نامناسب همچون: بوروکراسی اداری، رانت، رقابت منفی، عدم معافیت مالی و قوانین دست و پاگیر در حوزه های مختلف دافعه سرمایه گذاری می باشد.

وی گفت: در شرایط فعلی رکود اقتصادی که بحران جدی بیکاری، تعطیلی کارخانجات و کارگاه های تولیدی را شاهد هستیم، ایجاد فعالیت های تولیدی و صنعتی جهت دار موثر است تا بتواند حداقل نیازهای معیشتی مردم را ترفیع بخشد و سرمایه گذاری گامی موثر در رسیدن به این هدف می باشد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس افزود: دولتمردان بر روند سرمایه گذاری خارجی کنترل داشته باشند تا مبادا با پر کردن خلا اقتصادی با سرمایه گذاری، سایر جهات در کشورمان را از دست ندهیم ؛ حواس شان به لابی های پشت پرده باشد از جمله: ورود ریز فرهنگ های غیر بومی مخرب و تاثیرات فرهنگی غلط که نه تنها برای اقتصاد مفید است که بنیان فرهنگی، ملی، دینی و هویتی کشور را متلاشی خواهد نمود و آسیب اش به قدری خواهد بود که سرمایه های هنگفت هم آن را ترمیم نخواهد ساخت.

ارسال نظرات