خبرهای داغ:
مدیرکل خدمات الکترونیک قوه قضائیه:

ضرورت توسعه خدمات الکترونیک دستگاه قضایی

مدیرکل خدمات الکترونیک قضایی قوه قضائیه گفت: توسعه خدمات الکترونیک در دستگاه قضایی زمینه کاهش آسیب ها و نیز جلب رضایت مردم را به خوبی فراهم کرده است.
کد خبر: ۸۵۸۰۴۹۶
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

به گزارش  خبر گزاری بسیج از قزوین، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان ، سیامک رفعتی مدیرکل دفتر خدمات الکترونیک قضایی قوه قضاییه به همراه معاون آمار و فناوری دادگستری استان قزوين روز دوشنبه از دفتر خدمات الکترونیک قضایی استان قزوین بازدید کرد و در جریان نحوه فعاليت این دفتر قرار گرفت.

در این بازدید در خصوص شيوه ارايه خدمات دفتر، مشكلات و راهكارهای تسريع در اجرای هر چه بهتر ثبت پرونده ها و ارشاد مراجعان گزارشی ارائه شد.

مدیرکل دفتر خدمات الکترونیک قضایی قوه قضاییه در اين بازديد  اظهار کرد:این نوع دفاتر با امکانات و تکنولوژی پیش بینی شده در سطح کشور بسیار مطلوب است و می تواند مورد بازدید سایر مسئولان دفاتر خدمات الکترونیک کشور قرار گیرد.

 وی افزود: این دفاتر در حال توسعه و گسترش است و در آینده نزدیک طبق برنامه مدون، خدمات قضایی بیشتری را در سطح کشور ارائه خواهند کرد.

 به گفته این مقام مسئول،دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در راستای تحقق دولت الکترونیک و همسو با توسعه علمی کشور ایجاد شده و ایرادات موجود مربوط به زیرساخت شبکه ارتباطی کشور است که در آینده تا حد زیادی برطرف خواهد شد.

مدیرکل دفتر خدمات الکترونیک قضایی قوه قضاییه تاکید کرد:: دفتر خدمات الکترونیک قضایی ویژه استان قزوین در سطح قابل قبولی تأسیس و راه اندازی شده و خدمات خوبی به مراجعان ارائه می کند که هماهنگی بخش خصوصی با دادگستری در این استان قابل تقدير است.

 گفتنی است،در ادامه معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان قزوین از نحوه فعاليت اين دفتر و برنامه های اين معاونت در راه اندازی دفاتر خدمات الكترونيك قضايی در شهرستان های استان گزارشی ارائه كرد.

1002/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار