خبرهای داغ:
در آستانه آغاز ماه محرم و تجدید پیمان دوباره با کاروان امام حسین(ع) در کربلا، کاروان های دیگری با همان هدف و فرهنگ از جای جای ایران اسلامی به سرزمین های نور و یادمان های شهدای 8 سال دفاع مقدس اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۵۸۰۴۷۹
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، بر جوانان لازم است برای کسب تجربه و انتقال مفاهیم ارزشی که خواندنی نیست از زبان کسانی که در آن روزگار پرافتخار تاریخ حضور داشتند و درک کردند؛ بشنوند.

امروز و در این جنگ نرم باید جوانان این سرزمین بیدار، هوشیار و درصحنه حاضر باشند؛ تا خواسته رهبر و پیشوای خود که همان " تحصیل، تهذیب و ورزش" است را کسب کنند و افتخاراتی برای کشور بیافرینند.

والدینی که برای بدرقه عزیزان خود آمدند گویی احساس می کردند فرزند دسته گل خود را برای دفاع از کشور می فرستند!.

آری امروز فرهنگ سازی و نشر فرهنگ دفاع مقدس خود مجاهدتی بزرگ است و جوانانی که امروز با انتخاب و اختیار خود کاروان ها را تشکیل می دهند و راهی دیار شهادت می شوند هیچ کمتر از جوانان دیروز ندارند.

جوان و نوجوان مسلمان ایرانی غیرت، شهامت، جوانمردی و اخلاص را از سیره زندگی ائمه اطهار و از حضرت علی اکبر آموخته است.

در آستانه آغاز ماه محرم و تجدید پیمان دوباره با کاروان عاشوراییان در کربلا، کاروان های دیگری با همان هدف و فرهنگ از جای جای ایران اسلامی به سرزمین های نور و یادمان های شهدای 8 سال دفاع مقدس اعزام می شوند.

این سفر آغازی برای نوجوانان است که بدانند ایران اسلامی با مردمی ولایتمدار و به قیمت خون هزاران هزار شهید و سال ها مقاومت و پایمردی، امروز به کشوری امن، مستقل، یکپارچه و در حال پیشرفت تبدیل شده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها